شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی درگذشت صدرالدین شجره نویسنده، کارگردان و گوینده پیشکسوت رادیو را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهرام کرمی در پیامی برای تسلیت گفتن درگذشت صدرالدین شجره نوشت: 

«انا الله و انا الیه راجعون

بار دیگر دردِ فراق مردی دیگر از عرصه ی هنر بر وجود همه ما سنگینی می‌کند. مردی که صدای دلنشین، نگاه نافذ و لبخندهای شیرینش این حزن را دو چندان کرده است. مرحوم صدرالدین شجره به واسطه هنر و شخصیت بی‌نظیرش محبوبیت بی‌مانندی داشت که دلیل اثبات این ودیعه الهی در او انبوه دوستانش در تئاتر، رادیو و تلویزیون است.

آن مرحوم در طول حضور جریان ساز خود در عرصه ی صدا نقش قابل توجهی در اقتباس رادیویی شاهکارهای ادبی جهان و همچنین معرفی نمایشنامه‌های مرحوم اکبر رادی داشت. صدای نافذ آن عزیز را هنوز در گوش دارم که در مقام مجری و کارشناس و در برنامه های مختلف رادیویی بهترین محتوا را در نقد عملکرد مدیران عرصه تئاتر عرضه می کرد.

تصویر هنر آفرینی اش در نقش های مختلف و با نمایش های متنوع در دوره اوج تولید نمایش های تلویزیونی تا ابد ماندگار خواهد ماند. اینها همه نقش ماندگار مردی است که امروز در میان ما نیست ولی لوحِ وجود پربارش دنیایی می ماند.

خالصانه و اندوهبار فقدان این هنرمند عزیز را به خانواده و دوستان سوگوارش که با صبوری در طول مدت بیماری همراه آن مرحوم بودند، تسلیت عرض می‌نمایم و از ذات یکتای الهی آرامش در حریم خود را برای آن عزیز آرزومندم.»

صدرالدین شجره، هنرمند سرشناس رادیو که مدت‌ها درحال مبارزه با بیماری بود، شامگاه چهارشنبه 30 خرداد در بیمارستان لاله درگذشت.

241241

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =