وضعیت وخیم ورزشگاه شهید سبزی پرور خرم آباد / بیابانی پر از خاک بنام ورزشگاه

بیشتر از ده سال می شود که قرار است مجموعه بزرگ ورزشی شهید سبزی پرور خرم آباد بمنظور توزیع عادلانه امکانات ورزشی ، در منطقه گلدشت احداث شود اما متاسفانه علی رغم کمبود شدید فضای ورزشی در مرکز استان و نیاز مبرم به ایجاد زیرساختهای ورزشی جهت استفاده ورزشکاران و قهرمانان، مشاهده میشود که چندین هکتار مساحت زمینی که قرار بر ساخت مجموعه بزرگ ورزشی بوده سالهاست به حال خود رها شده و در حال تبدیل شدن به زمینهای ناهموار کشاورزی است!!

سید احمد موسوی: با توجه به قرارگیری مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور با چندین هکتار مساحت در داخل شهر، این مجموعه می‌توانست در صورت بهره برداری به ظرفیتی مهم برای شهر خرم‌آباد تبدیل شود اما واقعیت این است که شرایط این مجموعه به گونه ای است که متاسفانه فقط نام مجموعه ورزشی را یدک می کشد و هر ورزشکاری با ورود به آن شاید انگیزه خود را جهت تداوم ورزش از دست بدهد .
توجیهات و وعده وعیدهای تکراری مسئولان ورزش استان!!
مسئولان ورزش نیز هر ساله یا در هر فرصتی که پیش می آید توجیهات تکراری خود را مطرح می کند یک روز نبود طرح اولیه در هنگام کلنگ زنی را از دلایل تاخیر در احداث این مجموعه عنوان می کنند یک روز نبود اعتبار را عنوان می کنند و روز دیگر خبر از وعده و وعیدهای خود جهت به سرانجام رسیدن این پروژه می دهند!!
در کنار بی مهری ها و بی توجهی هایی که از ناحیه مسئولان به تکمیل این مجموعه ورزشی شده اما بعداز سالها دو سالن این مجموعه ورزشی تکمیل و در حال سرویس دهی به جامعه ورزش هستند براستی اگر اعتباری وجود ندارد و این مجموعه از طرح و نقشه های اولیه برخوردار نبوده چگونه دو سالن چند منظوره در آن با کلی تاخیر احداث شده ؟


عدم پیگیری نمایندگان مجلس و استاندار!!
روی سخن ما در اینجا مدیریت ارشد استان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است آیا شناخت کاملی از امکانات ورزشی مرکز استان دارند؟ آیا مسئولانی که دم از سیر صعودی وضعیت ورزش میزنند خبر از سرانه ورزشی استان یا وضعیت نگهداری یا احداث اماکن ورزشی دارند ؟ آیا بازدیدی این مجموعه که متعلق به اهالی ورزش و مردم منطقه محروم جنوب شهر خرم آباد هست داشته اند؟ آیا اگر این ظرفیت مهم ورزشی در دیگر استانها بود نمایندگان و استاندار آن استان این چنین نسبت به آن بی تفاوت بودند؟ آیا حق این مردم نیست که در خصوص بلاتکلیفی این طرح بزرگ از مسئولان متولی پاسخ بخواهند؟
به هر روی لرستان از جمله استانهایی است که از نظر سرانه ورزشی در رتبه های مناسبی قرار ندارد و ضرورت بالابردن فضاهای ورزشی بیشتر از هر زمان دیگری احساس میشود
نوع عملکرد مدیریت در سطح ورزش استان و میزان پیگیری در روند تکمیل ساخت این مجموعه ورزشی قطعاً در تصریح و به سرانجام رسیدن آن نقش بسیار موثری می توانست در تعیین تکلیف این پروژه مهم داشته باشد اما سالهای سال از مدیریت مسئولان ورزشی استان می گذرد و طی این سالها نیز شاهد وضعیت وخیم و غبار گونه مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور خرم آباد هستیم
البته انتقاد جدی تر به نمایندگان مجلس است که در این مورد خاص می توانند خیلی جدی مطالبه گر باشند و پیگیر عدم تکمیل این پروژه باشند اما متاسفانه در ورزش شاهد عملکرد نه چندان موثر نمایندگان هستیم .
جهت آگاهی هر چه بیشتر مردم عزیز و بخصوص ورزشکاران و قهرمانان ، چندین تصاویر از آخرین وضعیت این مجموعه ورزشی گرفته شده و قضاوت را بر عهده افکار عمومی در خصوص عملکرد مسئولان و وضعیت این مجموعه به اصطلاح ورزشی می گذاریم

عکسها از کریم فولادوند

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =