ایسنا نوشت: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: مسوولان امنیتی در خصوص ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس پیگیری‌هایی را انجام دادند و یک خانم را شناسایی کردند که بخشی از پیامک‌ها از ناحیه این فرد ارسال شده است.

محمد رحیم نوروزیان در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در خصوص منشا پیامک‌هایی که در روز بازی ایران و اسپانیا به کافی‌شاپ‌داران ارسال شده بود، اظهار کرد: بر اساس صلاحدید و مصوب شورای تامین بنا نشده که همزمان با مسابقه فوتبال ایران و اسپانیا کافی‌شاپ ها تعطیل باشند و تعطیلی کافی‌شاپ‌ها را شورای تامین نیز تصویب نکرده است.

وی ادامه داد: همچنین شورای تامین عملیاتی کردن این کار را نیز درست نمی‌داند، چرا باید شاهد تعطیلی این اماکن باشیم، مگر حکومت نظامی است؟

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: یکی از خبرنگاران به ما اعلام کرد که پیامکی از سوی اتحادیه به دستور اماکن صادر شده که اگر اماکن این کار را کرده باشد اشتباه کرده است.

نوروزیان عنوان کرد: اما بعد از این ماجرا متوجه شدیم که منظور اماکن چیز دیگری بوده و به دنبال این بوده که در چند خیابان مشخص به محض اتمام بازی تجمعی صورت نگیرد و حالت یک توصیه گوشزد شده است.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص منشا ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان مجلس بیان کرد: همکاران امنیتی ما در خصوص ارسال پیامک‌ها به نمایندگان مجلس پیگیری‌های را انجام دادند و یک خانم را شناسایی کردند که بخشی از پیامک‌ها از ناحیه این فرد ارسال شده که با پیگیری‌های بیشتر در این رابطه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =