سیدمهدی شجاعی متنی را برای دعوت داستان‌نویسان و علاقه‌مندان به حوزه داستان‌نویسی به محفل داستان‌خوانی که از این هفته به مدیریت او فرهنگسرای اندیشه آغاز می‌شود نوشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمهدی شجاعی نویسنده «آفتاب در حجاب» در تازه‌ترین فعالیت فرهنگی خود به برگزاری محفل داستان‌خوانی با حضور جمعی از نویسندگان در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‎پردازد.

شجاعی در دست نوشته ای به خط خود از نویسندگان و علاقه مندان به داستان نویسی برای حضور در این محفل دعوت کرده است. متن نوشته او به این شرح است: «با سلام و آرزوی سلامتی

این یک دعوت صمیمانه است از اهالی فرهنگ و هنر به ویژه نویسندگان و خوانندگان و علاقه‌مندان داستان برای حضور در نشست‌های قصه‌خوانی.

در این نشست‌ها که اولین آن امروز هفتم مرداد 97 برگزار می‌شود نویسندگان تراز اول کشور به خواندن تازه‌ترین آثارشان که هنوز به چاپ نرسیده می‌پردازند و نویسندگان جوان‌تر هم با ارائه آثار ارجمندشان معرفی می‌شوند.

شکل‌گیری آگاهی داستان نویسی در ایران تعامل ارتباط مستقیم نویسندگان و مخاطبان تحکیم، توسعه و همدلی میان نویسندگان، کشف استعدادهای جوان در عرصه داستان و حمایت از آنان، انتقال تجربیات اساتید و پیشکسوتان ادبیات داستانی به هنرمندان جوان، توجه ویژه به قالب داستانی از نوع کوتاه آن، پشتیبانی از تولید فیلم کوتاه و سازندگانشان از مقاصد بین راه است برای این کاروان.

همراهی شما را با این کاروان در یکشنبه‌های اول هر ماه آرزو می‌کنیم.

میزبانی در این نشست برای بنده و همکارانم در انتشارات نیستان و فرهنگسرای اندیشه مایه مباهات و افتخار ماست.

با درود و احترام سید مهدی شجاعی - 7/5/97»

دست نوشته سیدمهدی شجاعی برای دعوت به محفل داستان خوانی

در نخستین جلسه این محفل احمد دهقان،‌ داستان‌نویس به همراه سعیده شفیعی و نسیم عرب‌امیری شرکت می‌کنند. علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند یکشنبه هفتم مرداد از ساعت 18 به فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =