آیا پرسپولیس ستاره عراقی مورد نظر استقلال را خریده؟/پاسخ متفاوت برانکو و باشگاه !

ایمن حسین در تهران است و حالا که به استقلال نرفته ، احتمالا پرسپولیسی می شود . او عکس هایی با بشار رسن گرفته تا نشان دهد قرار است پرسپولیسی شود.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این پروسه خرید بازیکنان عراقی برای لیگ ایران همیشه سوژه ای است. قبل تر ها که مرحوم عبدالرضا سعدی و طاهر سعیدی راه بازیکن عراقی آوردن به لیگ ایران را باز کردند تا امروز ، همیشه این انتقال ها جنجالی بوده است. فرقی ندارد طرف علا باشد ، ابوالهیل ، کرار یا ایمن حسین! هر کدام شان در مسیر آمد و رفت شان حرف و حدیث زیاد بوده است.

ایمن حسین که قرار بود به استقلال بیاید حالا می گوید به پرسپولیس پیوسته و باشگاه این خبر را تکذیب می کند. جالب این است که برانکو در همان جلسه طوری حرف می زند که انگار این بازیکن جذب شده است.

ایمن حسین و بشار رسن

واسطه این انتقال همانی است که بشار رسن را به پرسپولیس آورده . جوانی تحصیلکرده از خانواده سرشناس یزدی که از معروف ترین فامیل های یزد هستند. این پسر حالا طارق همام را به استقلال داده و تلاش زیادی داشت ایمن حسین هم استقلالی شود اما وقتی این قرارداد به مشکل خورد با دعوتنامه ای از پرسپولیس او را برای تیم رقیب به ایران آورده است.

خمارلو مدیر روابط عمومی تیم که این انتقال را تکذیب کرده بود در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با نفت مسجد سلیمان درباره بحث جذب ایمن حسین که عکسی از او منتشر شده که لوگوی پرسپولیس روی آن است، گفت:« ما وقتی به بازیکنی پیشنهاد می‌دهیم روی کاغذ A4 نمی‌نویسیم بلکه سربرگ باشگاه روی آن است. اینطور هم نیست که گفته می‌شود بلکه هنوز آقای گرشاسبی چیزی امضا نکرده است.»

این یعنی اقلا هنوز هم قراردادی با این بازیکن بسته نشده اما حالا بشنوید نظر برنکو را در همان نشست:« ما درباره او از سال قبل حرف زدیم و او جوان آینده‌داری است اما اینکه چقدر به درد ما می‌خورد در آینده مشخص می‌شود، اما جایگاه هیچ بازیکنی تضمین شده نیست.»

به نظر برانکو انگار جذب او تمام شده تلقی شده و می خواهد برای او در تیمش برنامه ریزی کند!

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =