۰ نفر
۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۰

ائتلاف سعودی دست کم ۲۰ واحد مسکونی را تخریب و موجب شهادت و زخمی شدن شماری از غیر نظامیان شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما، متجاوزان و مزدوران آنان به جنایات نسل کشی و کوچ اجباری ساکنان شهرستان ساحلی «دریهمی» در استان الحدیده یمن از طریق حملات شدید هوایی، دریایی، موشکی و توپخانه‌ای ادامه می‌دهند.

شبکه تلویزیونی المسیره با اعلام این خبر افزود: منابع محلی گفتند متجاوزان باعث تخریب دست کم ۲۰ واحد مسکونی و شهادت یا زخمی شدن شماری از غیر نظامیان شدند. المسیره تصاویری دریافت کرده که نشان از بخشی از وحشیگری‌های متجاوزان و مزدوران آنان است.

حسین فایع گزارشگر المسیره در گزارشی گفت: بار دیگر کودکان در برابر دیدگان جهانیان ساکت در برابر جنایات متجاوزان، قرار گرفته اند. جنایتکاران متجاوز همه چیز را در شهرستان دریهمی واقع در جنوب استان الحدیده برای خودشان مباح کرده اند و با همه ابزار‌های آدمکشی و ویرانگری و محاصره، ساکنان این شهرستان را هدف قرار داده اند که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شده و در یکی از از وحشیانه‌ترین جنایات بیش از ۲۰ واحد مسکونی در حملات مستقیم موشک‌ها و راکت‌های حملات هوایی متجاوزان با خاک یکسان شده است.

یک شهروند گفت: «مزدوران به صورت بی هدف خانه‌های مردم را گلوله باران می‌کنند.»
یکی دیگر از شهروندان گفت: «خانه‌های زیادی در دریهمی هدف حملات قرار گرفته است. دست کم ۲۰ واحد مسکونی ویران شده است. گلوله‌ها و موشک‌ها خانه‌ها را هدف قرار داده است. با این احوال پایداری می‌کنیم و ایستاده ایم.»

گزارشگر با اشاره به تصاویر کوچ اجباری مردم از شهرستان دریهمی گفت: حملات هوایی و دریایی، ده‌ها بلکه صد‌ها نفر از خانواده‌ها را به کوچ اجباری از خانه و کاشانه و مناطقشان وادار کرده است. این در حالی است که نیرو‌های متجاوز بر جلوگیری از رسیدن سازمان‌های بشردوستانه به منطقه و کمک‌های فوری پزشکی یا انتقال زخمی‌ها جلوگیری می‌کنند.
یک شهروند در حال کوچ اجباری گفت: «خانه هایمان را ویران کردند و حتی حیواناتمان نیز در این حملات تلف شدند.»
المسیره سپس به پیکر یک شهید اشاره کرد.

یکی دیگر از ساکنان گفت: «جنایتکاران و ستمکاران گلوله خمپاره شلیک کردند. آنان خانه‌های مردم را به چه علتی هدف حملات خود قرار می‌دهند؟ از خدا بترسید.»

با همه این‌ها جنایات هر روز ادامه دارد و همگان در استان‌های کشور زخم خورده یمن این جنایات را ثبت و ضبط می‌کنند و سازمان ملل متحد نیز همواره به توقف جنگ دعوت می‌کند، اما قطعنامه‌ای که شورای امنیت پس از جنایت کشتار دانش آموزان یمنی در ضحیان نشان داد که ملت یمن هر روز با سکوت عربی و بی تفاوتی بین المللی و حمایت سازمان ملل کشته می‌شوند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =