ایسنا نوشت: سایت العهد لبنان اعلام کرد که حزب‌الله لبنان امشب سورپرایزی جدید خواهد داشت.این سایت خبری نوشت که برای اولین بار حزب‌الله اقدام به انتشار تصاویری ویژه از پهپادهای خود خواهد کرد.

حزب‌الله لبنان در جریان مراسم امشب تصاویری از یکی از نسل‌های موشک‌هایی که مقاومت اسلامی در دفاع از لبنان طی سال‌های گذشته استفاده کرده، رونمایی می‌کند.

حزب‌الله به مناسبت دوازدهمین سالروز جنگ ۳۳ روزه، بخشی از تسلیحات و تجهیزات نظامی خود را در باغ موزه «ملیتا» در ارتفاعات منطقه «التفاح» در جنوب لبنان به نمایش گذاشت.

حزب الله لبنان

سایت العهد می‌افزاید، تصاویر جدید از موشک‌های مقاومت که این باغ موزه میزبان آنها خواهد بود را در کنار پهپادها منتشر خواهد کرد.

پس از اینکه پایگاه اینترنتی العهد برای اولین بار تصاویر ویژه‌ای از پهپاد‌های مقاومت اسلامی لبنان منقش به شعار نیروی هوایی را منتشر کرد، این بار این پایگاه اینترنتی اطلاع یافت که حزب الله لبنان در صدد است امروز یکشنبه، با رونمایی از موشک‌های خود یک غافلگیری جدید داشته باشد.

در این تصاویر که برای نخستین بار منتشر می‌شوند، نسل جدیدی از موشک‌های مقاومت اسلامی که در دفاع از لبنان طی سال‌های گذشته از آن‌ها استفاده شده است، به نمایش درخواهد آمد.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =