۶۲۷ مدرسه استان تحت پوشش برنامه تعالی مدیریت قرار گرفتند

اسفندیار نظری، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران گفت: 627 مدرسه استان مازندران در سال 97 تحت پوشش برنامه تعالی مدیریت که در راستای کیفیت بخشی و استانداردسازی مدارس قرار گرفتند.

به گزارش خبرآ؛نلاین مازندران، وی  با بیان اینکه برنامه تعالی مدیریت یکی از مهم ترین ابزارهای کیفیت بخشی به مدارس به شمار می آید، افزود: از 627 مدرسه استان، 94 مدرسه ابتدایی، 388 مدرسه متوسطه اول، 175 مدرسه متوسطه دوم شاخه نظری و 64 هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش را شامل می شود.

معاون متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه از این تعداد مدارس امسال 14 مدرسه مورد ارزیابی ناظران وزارت آموزش و پرورش قرار می گیرند، تصریح کرد: پس از بررسی ها و اعلام نتایج، مدیران این مدارس در همایش ملی استاندارد معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

نظری با اشاره به عملکرد مازندران در سال گذشته گفت: در سال گذشته از 400 مدرسه استان، پس از ارزیابی های صورت گرفته 4 مدرسه به عنوان مدارس برتر معرفی شدند که موفق به کسب نشان «اهتمام» شدند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های سازمان استاندارد و برنامه تعالی مدیریت، موارد پس از طی فرایندهای مختلف به درجات «اهتمام»، «اشتهار»، و تندیس بلورین و سیمین خواهند شد و نشان کیفیت استاندارد به مدارس تعلق می گیرد.

وی چشم انداز اداره کل را تحت پوشش قرار دادن تمامی مدارس استان در سال تحصیلی 98-97 دانست و ابراز کرد: در تلاش هستیم تمامی مدارس ابتدایی، متوسطه اول و دوم، و فنی و حرفه ای و کاردانش را تحت پوشش این برنامه قرار دهیم تا نسبت به کیفیت بخشی و استانداردسازی و انتخاب و انتصاب مدیران براساس فرایندهای مدیریتی به سمت تعالی حرکت کنند.

نظری با اشاره به شعار برنامه تعالی مدیریت امسال بیان کرد: شعار برنامه امسال «به تعالی بیندیشیم و متعالی عمل کنیم» است.

برنامه تعالی

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =