مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال ۲۱ هزار و ۵۰۰ نوآموز اردبیلی وارد کلاس اول شدند که برای تعلیم و تربیت این تعداد دانش‌آموز ۷۵۰ کلاس درس تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ احمد ناصری در مراسم جشن شکوفه‌ها در اردبیل اظهار داشت: امسال سه هزار و 200 مدرسه در سطح استان اردبیل برای آغاز سال تحصیلی مهیای حضور دانش‌آموزان شده‌اند که با بازرسی‌ها و نظارت‌های لازم از این مدارس تلاش و جدیت بر این بوده تا محیط مدارس را به نحوی شایسته و مناسب برای ورود دانش‌آموزان آماده‌سازی کنیم.

وی شعار سال تحصیلی جدید را «مدرسه‌محوری، خلاقیت، نوآوری و نظارت و راهبری» برشمرد و تصریح کرد: امسال بیش از 240 هزار دانش‌‌آموز در مقاطع مختلف وارد مدارس اردبیل می‌شوند و تاکید اساسی بر ارتقای خدمات و آموزش‌ها در مدارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به ورود دانش‌آموزان پایه اول به مدارس گفت: امسال 21 هزار و 500 نوآموز اردبیلی وارد کلاس اول شدند که برای تعلیم و تربیت این تعداد دانش‌آموز 750 کلاس درس تدارک دیده شده تا با حضور 750 آموزگار آموزش‌های لازم به این دانش‌آموزان ارائه شود.

ناصری با تاکید بر استفاده از ظرفیت اولیای دانش‌آموزان برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش بیان کرد: امسال برنامه‌ریزی شده تا اقدامات تربیتی با استفاده از مشارکت و همکاری دانش‌آموزان و اولیای آنها اجرایی شود چرا که این امر می‌تواند نتایج ثمربخشی در اجرای برنامه‌ها و هدفگذاری‌ها را به دنبال داشته باشد.

جشن شکوفه ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: بدون مشارکت و همکاری اولیای مدرسه معلمان نمی‌توانند اهداف آموزش و پرورش را در حوزه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان عملیاتی کنند و مشارکت اولیا در این حوزه امری مهم و ضروری و از اولویت‌های آموزش و پرورش بوده که باید در مدارس استان مورد توجه جدی قرار گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =