هم‌زمان با سفر وزیر نیرو: افتتاح ۲۰ پروژه شرکت برق منطقه‌ای سمنان

همزمان با سفر وزیر نیرو به استان سمنان ‌آئین بهره برداری از 20پروژه شرکت برق منطقه ای سمنان با اعتباری معادل 314611 میلیون ریال به انجام رسید

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس متولی زاده ،‌ مدیرعامل شرکت توانیر که به نمایندگی از وزیر نیرو در آئین افتتاحیه پروژه های شرکت برق منطقه ای سمنان حضور یافته بود، عملکرد ۴۰ ساله صنعت برق را بسیار مطلوب و درخشان برشمرد و افزود :‌ خداوند متعال را شاکر هستیم که توفیق خدمت در عرصه برق رسانی به مردم شریف میهن اسلامیمان را به ما عنایت نموده است.

مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به رشد سالیانه بالای ٧ درصدی در مصرف برق در کشورمان افزود :‌ بمنظور تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکین انرژی الکتریکی ،‌ باید در مدیریت توأمان عرضه و تقاضا تلاشی بیشتر به عمل آید.
وی یکی از شاخصه های مطلوب استان سمنان در بخش انرژی الکتریکی را مصرف بیش از ٦٥ درصد برق در بخش تولید و صنعت دانست و اظهار داشت :‌ این ویژگی ، استان سمنان را در زمینه مصرف برق از دیگر استان ها ممتاز نموده است.

مهندس مجید وفایی ، معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به 20 پروژه قابل افتتاح این شرکت، بیان داشت : 3 پروژه در توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع و 17 پروژه اصلاح و بهینه سازی تاسیسات انتقال و فوق توزیع این شرکت قابل افتتاح و بهره برداری می باشد .

مهندس وفایی گفت : پروژه " احداث پست 20/63کیلوولت البرزشاهرود"با اعتباری معادل 150000میلیون ریال و با هدف تامین برق پروژه مسکن مهردرشهرستان شاهرود ، ایجادظرفیت جدیدبرق رسانی مطمئن به مشترکین جدیدخانگی ازقبیل پروژه مسکن مهرخودساز ، افزایش قابلیت اطمینان شبکه ، بهبودپارامترهای کیفی برق وپروفیل ولتاژ شبکه ، کاهش تلفات وافزایش قابلیت مانورانجام گردیده است .

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای سمنان با اشاره به پروژه احداث بی راکتور در پست63/400 کیلوولت میامی افزود : پروژه فوق به منظور افزایش ضریب قدرت و انتقال اقتصادی انرژی الکتریکی ، حفظ ولتاژ شبکه در محدوده قابل قبول و در حد سطح عایقی سیستم ، کاهش اضافه ولتاژ های ناشی از کاپاسیتانس بالای خط در زمان های کم باری و بی باری و نهایتا بهبود پایداری استاتیکی و دینامیکی شبکه و با هزینه ای حدود 115000 میلیون ریال احداث گردیده است .

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای سمنان ، پروژه افزایش ظرفیت پست 20/63 کیلوولت شهید میرحاج سمنان را از دیگر پروژه ها دانست که برای آن 45000 میلیون ریال هزینه شده است و افزود : از اهداف این پروژه ، کاهش تلفات ، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و بهبودپارامترهای کیفی برق وپروفیل ولتاژ شبکه می باشد.

وی با اشاره به پروژه های اصلاح وبهینه سازی تاسیسات انتقال وفوق توزیع در شهرهای سمنان،گرمسار، آرادان، سرخه،مهدیشهر، دامغان، شاهرود ومیامی افزود: 17پروژه دربخش اصلاح وبهینه سازی تاسیسات انتقال وفوق توزیع درتمامی شهرهای استان با اعتباری بیش از4611 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

دکتر اردکانیان در ارتباط مستقیم تلفنی جهت افتتاح همزمان پروژه های صنعت آب و برق از تلاش و همت والای کارکنان صنعت برق و عبور از پیک برق در تابستان سال جاری با حداقل مشکلات ،‌ تقدیر و تشکر نمود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 808428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =