البرز۲۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات رونق تولید کشور را جذب کرد

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تسهیلات رونق تولید در کل کشور ۵۳۰ میلیارد تومان مصوب شده که از این مقدار البرز بعنوان استان اول کشور موفق به جذب ۲۳۰ میلیارد تومان شده است.

به گزارش خبرآنلاین ، دکترمحمدعلی نجفی در جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید و ارائه گزارش عملکرد بانک ها و لیست پرداخت تسهیلات رونق تولید، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این راستا، افزود: تسهیلات رونق تولید در کل کشور ۵۳۰ میلیارد تومان مصوب شده که از این مقدار البرز بعنوان استان اول کشور موفق به جذب ۲۳۰ میلیارد تومان شده است.

وی ادامه داد: استان دوم در جذب تسهیلات رونق تولید کشور موفق به جذب تنها ۳۰ میلیارد تومان شده که فاصله معنا داری با البرز دارد.
دکتر نجفی گفت: گزارش های ارائه شده از روند پرداخت تسهیلات رونق تولید در البرز نشان از ارتقا عملکردها در این حوزه در سایه همدلی و هم افزایی است.

وی افزود: از بانک ها انتظار می رود که با اعتماد به کارشناسان سازمان صمت، روند پرداخت تسهیلات را تسریع کنند.
استاندار البرز اضافه کرد: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته و اقداماتی که در دستور کار قرار دارد، همچنان البرز در جذب تسهیلات و رونق تولید در کشور بدرخشد.

وی گفت: اقدامات انجام شده و توفیقاتی که بدست آمده حاصل تلاش های مجموعه استان است ولی بدان معنا نیست که مشکلات پایان یافته از این رو همچنان با قدرت در جهت حل موانع و کسب رضایت مردم گام بر می داریم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =