امروز (سه‌شنبه ۲۴ مهر)، کاربران خبرآنلاین، صبح‌شان را با یک خبر تلخ درباره ربوده شدن نیروهای هنگ مرزی میرجاوه آغاز کردند و با دنبال کردن فیلم‌ها، عکس‌ها و گزارش‌های حضور بانوان در ورزشگاه آزادی، روز خود را به پایان رساندند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز، خبر ربوده شدن ۱۴ بسیجی و نیروهای هنگ مرزی میرجاوه که گروهک تروریستی جیش‌‌العدل مسوولیت آن را پذیرفت، کام کاربران را تلخ کرد. در ادامه مشخص شد ردِ پای عوامل نفوذی در این حادثه پیدا شده است.

شکرگزاری وزیر نفت برای موفقیت قاچاق سوخت به خارج از کشور، طعنه‌ای بود که در سرویس اقتصادی، نظر بسیاری را به خود جلب کرد. در ادامه، حراج شمش یک کیلویی در بانک کارگشایی، چشم‌ها را خیره کرد.

دنبال‌کنندگان اخبار فرهنگی، اول وقت امروز، با دیدن یک فیلم، اشک ریختند! در ادامه، خبر درگذشت صادق عبدالهی، باعث تاسف و تاثر کاربران شد. عکسی از تمرینات بوکس همایون شجریان هم بیننده زیادی پیدا کرد.

اعتصاب معلمان ، در صدر اخبار اجتماعی نشست. بخشنامه تازه درباره مردانی که به خاطر پرداخت نکردن مهریه همسرشان به زندان می‌افتند هم کلیک زیادی خورد.

علاقه مندان به اخبار ورزشی، خواستند بدانند فردوسی‌پور جای استودیوی نود کجا رفت؟  عکسی از اولین لیدرهوادار زن در بازی تیم‌ملی هم دیدنی شد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =