استاندار لرستان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: مدیران با هماهنگی از استان خارج شوند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید موسی خادمی افزود: همه مسوولان باید در نقش صاحب‌خانه به استقبال مسافرین نوروزی بروند. از این رو لازم است تا پیش از خروج از استان، هماهنگی لازم را با استانداری و مسوولین ذیربط انجام دهند.

خادمی، ادامه داد: برای میزبانی ایام نوروز طبق گزارشات ارائه شده شاهد تحرک خوبی در سطح شهرها و محل‌ها هستیم اما کافی نیست چرا که هنوز به مرحله ایده‌آل نرسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در جلسات قبل وظایف دستگاه‌ها را به تفکیک مشخص کردیم، افزود: گزارشی که در جلسه ارائه شد نشان می‎دهد بخش عمده‎ای از کارها انجام شده و یا در حال پیگیری است ولی بخش‎هایی از کار مانده که تذکرات لازم داده شد و در چند روز آینده باید مطابق آنچه که تصویب شده اجرا کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه همه مسئولان باید در نقش صاحب خانه به استقبال مسافران بروند، بیان داشت: باید این رویکرد را داشته باشیم و با یک نگاه سیستمی خود را میزبان مهمانان و گردشگران بدانیم و انتظار داریم هر دستگاهی فراتر از وظایف متداول خود در این ایام کار کند.

سید موسی خادمی با بیان اینکه در سایه همکاری و همدلی دستگاه‌ها مشکلات تا حد زیادی حل خواهد شد، تصریح کرد: اکنون ما باید هر آنچه که هست را خوب جلوه بدهیم البته کارهای خوبی انجام شده اما این چند روز را دوستان تلاش کنند تا هرچه بیشتر و بهتر خدمت کنیم.

مقام ارشد استان با تاکید بر اینکه تمام اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در ایام نوروز باید در استان حضور داشته باشند، گفت: مدیران در این ایام در صورتی که قصد خروج از استان را داشتند باید با دبیر این ستاد هماهنگ کنند.

وی به توجه بیشتر بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی اماکن عمومی و مجتمع‌های رفاهی تاکید کرد و افزود: سرعت‌کاه‌ها و سرعت‌گیرها بهسازی و آشکارسازی شوند، همچنین نقاط خاص گردشگری استان با نصب بنر مشخص شود و هر دستگاهی علاوه بر تبلیغات خود برای استقبال از گردشگران نوروز اقدام کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه از عبور غیر قانونی عشایر با احشام در جاده‌ها خصوصا از سمت پلدختر باید جلوگیری کرد، اظهار داشت: در صورت مشاهده ریختن زباله از طرف رانندگان و کسانی که به تولید زباله و نخاله اقدام می‌کنند وظیفه همه است که از طریق فضای مجازی و یا ارائه گزارش به پلیس نسبت به آنها برخورد قانونی شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =