فیلم | انتقاد کتایون ریاحی از مهران مدیری در «دورهمی»

کتایون ریاحی از مهران مدیری بابت سخنانی که درباره هنرمندان حاضر در کرمانشاه پس از زلزله گفت انتقاد کرد.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «دورهمی» با حضور کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون پس از حواشی که داشت طبق وعده قبلی شامگاه شنبه 26 اسفند از شبکه نسیم پخش شد.

ریاحی در بخشی از این برنامه با انتقاد از مهران مدیری گفت: شما به عنوان یکی از همکاران ما وقتی که رفته بودیم به کرمانشاه پس از زلزله برای کمک، آن ها را سلبریتی، دولبریتی و ... خطاب کردید. من هم جزو کسانی بودم که در آن سفر حضور داشتم. البته من نه سلبریتی ام نه دولبریتی.

او افزود: اینکه فردی یک تریبون دارد و در آن تریبون می تواند الگوی دیگران باشد و از خانواده، مردم سرزمین و ... حمایت کند یا آنکه یک تهدید را به فرصت تبدیل کند یا آن را به یک بحران تبدیل کند. خانواده سینما و سینماگران ما هنوز اینطور هستند.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کامبیز IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    8 0
    باهمه انتقاداتی که به مهران مدیری و دورهمی اش داریم،اما در این مورد خاص نمی توان از موضع مهران مدیری حمایت نکرد.در واقع سالهاست،در بعضی مناسبات احساس می شود،پشت پرده بعضی از حرکات قصد ونیت دیگری است.البته منظور نیت خوانی کردن نیست.از زمانی که تیم های ورزشی هنرمندان ایجاد شد،حواشی مربوط آنقدر پررنگ شد که احساس می شد،عوامل ماجرا بیش از آنکه به آن حرکت توجه داشته باشند،در پی نمایشی بودند خروجی اش می شد،به تعبیر فردوسی پور:چقدر خوبیم ما؟؟؟ در ثانی،مشخص نیست،هنرمندان ما چرا نمی توانند راحت صحبت کننداین همه تفاخر در بیان؟؟ همین برنامه دیشب را مقایسه کنید با گفتگوی صمیمانه میترا حجار در برنامه دور همی.واقعا از گفتگوی پرتفاخر دورهمی با خانم ریاحی چیزی عایدمان نشد
  • فرشاد A1 ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    0 9
    درود به شرف و شجاعت و شخصيت خانم رياحي.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    8 0
    به نفع خود خانم ریاحی بود اگر این فسمت دورهمی پخش نمی شد
  • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    7 0
    خانم ریاحی متوجه منظور آقای مدیری نشده بودن. خدا رو شکر که این برنامه پخش شد و همه توضیحات آقای مدیری و صبر و وقار و متانت ایشون رو در پاسخ به انتقاد دیدن. ارزش آقای مدیری برامون چند برابر شد