در روز چهارشنبه اول فروردین، عکس متفاوت حسن روحانی در لحظه تحویل سال پربازدید شد. اخباری درباره ادامه پیش فروش سکه در تعطیلات نوروزی و انتقاد بازیگر زن از رانت و مافیا در سینما بازدید زیادی داشتند.

 در سرویس سیاست، عکسی متفاوت از حسن روحانی در لحظه تحویل سال نو پربازدید شد. ایراد پیام نوروزی رییس جمهور، زنده و در جمع زلزله‌زده‌ها برای نخستین بار پس از انقلاب هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. عیدی امام برای آیت الله هاشمی چه بود؟ از دیگر پربازدیدهای این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد، دارایی مالک فیس‌بوک چقدر کاهش یافت؟ از پربازدیدها بود. توصیه نوروزی وزیر کتاب‌خوان کابینه هم توجه عده زیادی از کاربران را به خود جلب کرد. ادامه پیش‌فروش سکه در تعطیلات نوروز بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ، موجی از تکرار و تقلید در ویژه برنامه‌های تلویزیون کلیک زیادی خورد. استیکر داعشی‌ها برای دعوت مخاطب به تماشای فیلم تازه حاتمی‌کیا دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. بسیاری نیز بر روی خبر انتقاد بازیگر زن از رانت و مافیا در سینما کلیک کردند.

در سرویس جامعه، مخاطبان روی تصویری از علی ربیعی، زمانی که نماینده کارگران یک شرکت خودروسازی بود کلیک کردند. چرا دانشگاه در اعتراضات دی‌ماه ۹۶ مشارکت نداشت؟ نیز توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین خبری با عنوان جاده‌های شمال همچنان درگیر ترافیک پرحجم کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، لفاظی‌های ترامپ علیه ایران در دیدار با بن سلمان از خبرهای پربازید امروز بود. همچنین مخاطبان زیادی بر روی خبری با تیتر پیام توئیتری ظریف به مناسبت نوروز کلیک کردند. کره‌شمالی رسماً از تحول در روابط با آمریکا خبر داد نیز بیننده زیادی داشت.

در سرویس ورزش، باشگاه بایرن‌مونیخ این‌گونه عید نوروز را تبریک گفت پرخواننده شد. در ادامه، سوری‌ها عراق را به عنوان میزبان معرفی کردند مورد توجه قرار گرفت. عکس یادگاری بازیکنان تیم ملی با سفره هفت‌سین هم کلیک زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، سال سگ مبارک پربازدیدترین خبر بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =