۰ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۵

ایسنا نوشت :رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تغییر ساعات پیک ترافیک تهران با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی درباره تر افیک معابر وبزرگراه‌های تهران در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: صبح امروز که به نوعی اولین روز کاری در ماه مبارک رمضان است ترافیک صبحگاهی و بار ترافیکی ورودی تهران با تأخیر آغاز شد و از حوالی ساعت 7 صبح امروز شاهد افزایش حجم ترافیک در بزرگراه‌های همت، حکیم‌، آزاد راه تهران - کرج، نواب، شهید لشکری، بابایی،‌امام علی، زین الدین و... بودیم.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود که ساعات پیک ترافیک در عصر امروز نیز تغییر کند، گفت: در همین راستا احتمالا از ساعت 4 بعد ظهر تا هنگام اذان مغرب با ا فزایش حجم ترافیک در معابر تهران رو به رو هستیم.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از شهروندان خواست که زمان سفر خود را در سطح شهر مدیریت کرده و آن را به ساعات پیک ترافیک موکول نکنند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت شبانه برخی مراکز تفریحی و تجاری در ایام ماه رمضان اظهار کرد: در این زمینه نیز پیش بینی های ترافیکی لازم انجام شده است و ماموران پلیس راهور از آمادگی لازم برخوردار هستند.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =