نماینده اصلاح‎طلب قزوین از رئیس جمهور پرسید: آقای روحانی قرار است منشور حقوق شهروندی نمود و بازتابی در جامعه داشته باشد یا نه؟

به گزارش خبرآنلاین، سیده حمیده زرآبادی در نطق امروز خود که یک روز پس از سالگرد پیروزی روحانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ایراد شد، از روحانی درباره وعده‎هایش برای زنان و جوانان و اقلیت‎ها و رفع حصر و .. سوال کرد و پرسید: آیا آخرین پیام جوانان مبنی بر تحریم افطاری رئیس جمهور از سوی روسای ستادهای جوانان شهرستان‌ها را دریافت کردید؟
ا
و در ادامه با تاکید بر اینکه دولت باید تکلیفش را در رابطه با فیلتریگ روشن کند، گفت: نمی شود هم مجری فیلترینگ باشید و هم مخالف آن! دولت باید تکلیف خود را روشن کند.

زرآبادی با طرح این سوال که مهار بازار ارز و طلا کی محقق می شود؟، افزود: واقعیت بازار ارز با آنچه دولت اعلام کرده متفاوت است. متاسفانه باید اذعان کرد که در به همان پاشنه می چرخد. به دلیل عدم صداقت مدیران و بکارگیری مدیرانی که اعتقادی به شعارهای دولت ندارند و توانمند و خلاق نیستند، مسائل حل نشده مانده اند.

به گفته وی، حوادث دی ماه سال گذشته نشان از آمادگی جامعه ایران برای شکل گیری اعتراضات اجتماعی و درگیری و خشونت داشت. علاوه بر بازگشت صادقانه به قانون اساسی و به رسیمت شناختن ارکان نظام، باید تغییرات اساسی در رویکردها ایجاد کرد.
2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    0 0
    موافقم
  • بی نام GB ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
    3 0
    احسنت. دقیقا درسته