ایلنا نوشت: خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه حضور مقتدرانه جوانان توطئه دشمنان را خنثی می‌کند، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در برجام زده و سرنوشت برجام را تعیین می کند.

سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع)، دانشجویان را امیدهای آینده اقتدار نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: با حضور مقتدرانه جوانان توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران توحید و معاد را عناصر ثابت همه ادیان الهی عنوان و تصریح کرد: هدف پیامبران هم گسترش این دو عنصر در جامعه خود بوده است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن در خصوص معاد خاطرنشان کرد: در قرآن دو هزار آیه در خصوص معاد آمده است و همچنین خداوند متعال در قرآن کریم هفتاد نام برای معاد آورده است که برخی از این نام ها کوتاه و برخی به صورت جمله است.

امام جمعه موقت تهران در پاسخ به سوالاتی در مورد خروج آمریکا از برجام و موضع جهان اسلام در خصوص انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران حرف اول را در برجام زده و سرنوشت برجام را تعیین می کند و ذره ای از این اقتدار کم نخواهد شد.

45214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    3 0
    من نمیدونم چرا حداقل از گذشته درس نمیگیرید شما جماعت؟؟