مهر نوشت: جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از یک فقره کلاهبرداری ۱۵ میلیارد تومانی در کرج به بهانه فروش آپارتمان خبر داد.

سردار جعفر حسینی پیش از ظهر پنجشنبه در نشستی خبری، اظهار کرد: پلیس آگاهی و پلیس فتای استان در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب شخصی‌اش وارد عمل شدند.

وی با تأکید بر اینکه مشخص شد به شاکی پرونده پیامکی با مضمون شما در قرعه‌کشی شرکت مخابرات برنده‌شده‌اید، ارسال‌شده است، گفت: متهم به چنین شیوه‌ای اقدام به کلاه‌برداری کرده است.

بازداشت متهم

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: این شخص با مراجعه به دستگاه «ای. تی. ام» و انتخاب گزینه های مختلف مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال از حساب خود را انتقال داده است.

سردار حسینی با اشاره به اقدام به‌موقع پلیس فتای استان و رصد فضای مجازی، گفت: پلیس فتا و آگاهی استان توانستند با انجام اقدامات فنی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

وی گفت: طبق اظهارات متهم مبلغ ۳۰ میلیارد ریال با همین روش کلاه‌برداری کرده و با مبالغ دریافتی اقدام به خرید ۱۲۸ دستگاه لوازم‌خانگی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از یک سایت اینترنتی کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به پرونده شخصی که اقدام به فروش مال غیر کرده است، گفت: این پرونده متعلق به چند نفر است که اقدام به فروش ۱۶۰ دستگاه آپارتمان در مناطق مختلف کرج کرده‌اند.

سردار حسینی با تأکید بر اینکه تعدادی از افراد دستگیرشده‌اند، گفت: طبق بررسی‌های پلیس مشخص‌شده که فرد اصلی از کشور گریخته است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در ردیابی متهم اصلی این پرونده، گفت: این فرد هنگام ورود به کشور در فرودگاه امام خمینی دستگیر و به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان کلاه‌برداری از این راه اعتراف کرده است.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =