در حمله جوان چاقو به دست، روحانی ۴۸ ساله به همراه همسرش به شدت مجروح شدند

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: جوانی با چاقو به همسایه روحانی و همسر وی حمله کرد و سپس با مجروح کردن آنها پا به فرار گذاشت.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افرود: ساعت 9/40 دقیقه صبح دوشنبه فردی با حالت غیرعادی در محله خضر همدان، وارد منزل همسایه دیوار به دیوار خود که روحانی 48 ساله است، می شود.

وی ابتدا با ضربات چاقو این روحانی را از ناحیه سر مجروح و در ادامه به همسر این شخص که با داد و فریاد و کمک خواهی از همسایه ها بود، حمله کرده و از روبه‌رو و سپس از پشت سر با چند ضربه چاقو وی را نیر مجروح می کند.

با داد و فریاد این مجروحان و کمک خواهی آنان ضارب از ترس گیر افتادن هراسان، به داخل کوچه فرار می‌کند که در این حین با دختر بچه‌ای کوچک هم برخورد و او را هم زخمی کرده است.

ضارب هم اکنون فراری است اما پلیس با ترفندهای اطلاعاتی و همکاری‌های عمومی که دریافت می‌کند به‌زودی وی را دستگیر خواهد کرد.

وی از مردم استان همدان تقاضا کرد، اگر اطلاعاتی در این حوزه دارند با پلیس درمیان بگذارند.

سرهنگ حسین بشری، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان نیز در این خصوص گفت: به گفته پدر ضارب فرزند آنها با این خانواده هیچ مشکلی نداشته و سال‌ها با صلح و دوستی در کنار هم زندگی می‌کردند و به صورت غیر منتظره این حادثه تاسف‌بار، رخ داده است.

پلیس تمام تلاش خود را برای دستگیری ضارب در اسرع وقت به‌کار گرفته و به‌زودی این شخص در چنگال قانون و پلیس استان خواهد بود.

جعفر شاهرخی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان هم در باره وضعیت مجروحان این حادثه گفت: مرد خانواده (48 ساله) با حالت آسیب دیدگی بر اثر ضربات چاقو از ناحیه ساعد، سر و گوش به مرکز درمانی بعثت منتقل شده بود که آسیب دیدگی مختصری هم در ناحیه شکم داشت.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت عمومی هر دو مجروح این حادثه مناسب و روبه بهبودی است، خاطرنشان کرد: اقدام‌های درمانی اولیه مانند سی تی اسکن و غیره برای ایشان انجام شده و این مجروح به دلیل نوع جراحت‌ها وارده نیازی به اتاق عمل نداشته و اکنون هم تحت نظر و بستری بوده و هوشیار است.

همسر وی نیز با مجروحیت از ناحیه سمت چپ بدن به بیمارستان منتقل و بلافاصله با پذیرش این مجروح، عمل جراحی نواحی آسیب دیده را متخصصان بیمارستان انجام دادند و حال عمومی وی نیز تحت کنترل است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =