رئیس مجلس با بیان اینکه تضعیف ریشه‌های انقلاب خیانت است، گفت: ایجاد پایگاه از سوی آمریکا و ورود روزانه هزاران تریلی سلاح نشان می‌دهد که نمی‌خواهند تروریسم در منطقه پایان یابد.

به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی پیش از ظهر جمعه در مراسم بزرگداشت شادروان حاج حسن عبوری پدر شهیدان عبوری در ساری، با گرامیداشت یاد و خاطره پدر شهیدان عبوری، اظهار داشت: جامعه مرگ آگاه، دارای عزت و صبور است و منتظران واقعی امام زمان (عج) باید آماده در رکاب باشند و تعلق‌خاطر به مجاهدت داشته باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجاهدت باید در متن زندگی انسان وجود داشته باشد آن را عامل عزت انسان و جامعه برشمرد و گفت: در ۴۰ سال گذشته مسائل و مشکلات زیادی در جامعه داشتیم اما آنچه باعث ایستادگی و عزت ملی شد، روحیه مجاهدت بود که کارکردش عزتمندی ملی بوده است.

اهم سخنرانی او را به نقل از خبرگزاری ها در ادامه بخوانید:
*ملت ایران ایستاده و کمر خم نمی‌کند و حریف سختی است و دشمنان جرات تعرض به کشور را ندارند.

*گاهی مقامات آمریکایی حرف‌های تند علیه ایران می‌زنند اما معتقدند که مصلحتشان این است که با ایران درگیر نشوند. هشت سال دفاع مقدس از ملت ایران و کشور صیانت کرد و این نتیجه روحیه مجاهدت و آمادگی است.

*{با اشاره به سخنان مقامات آمریکا که گفته بود مسئولان سعودی و مصر بارها از ما خواستند تا ایران را بمباران کنیم}:آنان دنبال مسئله‌سازی هستند و مطرح می‌کنند که ایران دنبال احیای امپراطوری فارس است. ما به دنبال امپراطوری نیستیم زیرا زمان امپراطوری ها گذشته است، ما دنبال یک حقیقت هستیم و در این ۴۰ سال، کی ایران به کشورهای منطقه تجاوز کرده است؟

*همان‌هایی که تروریسم را به وجود آورده‌اند به‌صورت پنهانی در حال مهاجرت آنان به جاهای دیگر هستند ازاین‌رو تروریسم پایان نیافته است.

*برخی‌ها نمی‌خواهند وحدت و آرامش در داخل کشور وجود داشته باشد و مسئله‌سازی می‌کنند. اختلاف‌نظرها همواره وجود دارد اما تضعیف ریشه‌های انقلاب خیانت است.

*عده‌ای هنرمندانه در پی تخریب، اختلاف اندازی و مسئله‌سازی هستند درحالی‌که باید وفاق داشته باشیم و محور وفاق ولایت‌فقیه است و اگر کسی فکر می‌کند بدون ولایت‌فقیه می‌توان در کشور وفاق ایجاد کرد، اشتباه محض است.

*محور وفاق ملی امروز ولایت‌فقیه است و تأکید امام راحل به ولایت‌فقیه به این دلیل بود که قوام کشور به این مسئله بستگی دارد زیرا وحدت یک محور می‌خواهد و ایران اسلامی از رهبر هوشمند، فرزانه و بصیر برخوردار است و در سال‌های طوفان‌زده با بصیرت کشور را به‌پیش برده است.

*کسانی که مرجعیت را کنار می‌گذارند دنبال شیطنت هستند. بعد از انقلاب اسلامی برخی گروهک‌ها با اساس روحانیت مخالفت می‌کردند زیرا روحانیت نهاد گسترده و مردمی و به معارف اسلامی آشنا است.

*بیشتر پول نفت و مالیات نیز صرف ادارات می‌شود ولی باید بدانیم که مشکلات قابل‌حل است و بدانیم مجموعه مشکلات، راه‌حل یک‌خطی ندارد و اگر کسی چنین ادعایی کند، دروغ می‌گوید.
27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام AT ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    1 0
    آرامش قبرستانی آرامش نیست
  • بی نام AT ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    1 0
    آرامش وقتی معنا داره که با رفاه و عدالت همراه باشه
  • بی نام AT ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    1 0
    به حال و روز ملت برسید میلیونها کامیون سلاح هم نمیتونه کاری کنه
  • بی نام AT ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    1 0
    خوب معلومه که نباید ته دل شما آب تکان بخوره. خبر از حال ملت ندارید
  • شهلا A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    3 0
    تماممسئولین با عملکرد غاط و ضعیف خود مشغول این خیانت هستند.
  • پیمان A1 ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    2 0
    از نظر شما هرکس با شماها هم فکر و همراه نباشه خیانت کرده....