عملکرد بانک هایی که قانون و دستورالعمل ها را دور زده اند در تهران ارزیابی می شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک هایی که قانون و دستورالعمل ها را دور زده اند و از منابع خود در حوزه اقتصادی، تولید و اشتغال استان بکار نگرفته اند عملکرد و بیلان کاری آنها در این بخش احصاء و در مرکز کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین از یاسوج،علی محمد احمدی یکشنبه، سوم تیر ماه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: این ستاد به دنبال توسعه سرمایه گذاری و طرح های تولیدی، فعال شدن و هموار کردن طرح های مشکل دارد و اجرای همه مصوبات باشد .

وی به اجرای همه مصوبات کارگروه ستاد تسهیل در مرکز استان و در همه شهرستان ها تاکید و اظهارکرد: دستگاه های اجرایی و بانک ها در راستای رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی بیش از همیشه پای کار بیایند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به منابع ۴۸ هزار میلیارد ریالی استان، خاطرنشان کرد: بانک های استان بیش از این منابع یعنی افزون بر ۵۹ هزار میلیارد ریال در بخش تولید و اشتغال مصارف داشته اند .

احمدی همچنین به معوقات بیش از ۵۰ میلیارد ریالی بانک ها در استان و تلاش صاحبان واحدهای تولید نسبت به پرداخت معوقات تاکید و تصریح کرد: ۲۴ بانک در استان باید خود را برای حمایت از تولید و اشتغال براساس دستورالعمل ها تجهیز کنند .

وی با بیان اینکه، بیشترین منابع پرداختی را بانک های صنعت و معدن، کشاورزی، ملی و بانک پارسیان داشته است، ادامه داد: برخی از بانک ها که منابع سرشاری داشته اند، متاسفانه در حوزه تولید و اشتغال از این منابع بکار نگرفته اند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بانک هایی(دولتی و خصوصی) که قانون و دستورالعمل ها را دور زده اند و از منابع خود در حوزه اقتصادی، تولید و اشتغال بکار نگرفته اند عملکرد و بیلان کاری آنها در این بخش احصاء و در مرکز کشور مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت .

در این جلسه مشکلات 6 واحد تولیدی و اشتغال زا مورد بحث و بررسی قرار گرفتند و تصمیمات لازم برای برون رفت از مشکلات گرفته شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =