سرپرست پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: آن دسته از مسافران نوروزی که فاقد مدارک شناسایی هستند می توانند در تمامی ساعات شبانه روز با مراجعه به این پلیس مجوز اسکان در هتل ها، مراکز اقامتی و میهمان پذیرها را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی با اشاره به راه اندازی گشت های مشترک این پلیس با بازرسان اتحادیه ها گفت: در نوروز 97 تمام هتل ها و مراکز اقامتی تحت نظارت این گشت ها قرار می گیرند و در این بازدیدها نواقص و ایرادهای آن ها شناسایی شده و به مسؤلان این مراکز تذکرات لازم داده می شود.

وی افزود: اگر مسافران از عملکرد مسؤل پذیرش هتل یا میهمانپذیر شکایتی داشته باشند می توانند به گشت های مذکور مراجعه کرده و در همان محل به شکایتشان رسیدگی می شود.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان اصفهان تاکید کرد: علاوه بر این، گشت نظارت بر اصناف نیز به صورت مشترک با حضور کارشناسان پلیس امنیت عمومی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی راه اندازی شده تا انشاءالله در ایام نوروز هیچگونه اجحافی در حق مسافران و شهروندان از سوی متخلفان صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز عده ای با دائر کردن واحدهای فاقد مجوز و پروانه کسب به فروش اجناس مختلف برای مسافران می کنند گفت: هر واحدفروشی تحت هر عنوانی باید دارای مجوز و پروانه کسب باشد و در غیر این صورت ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اصفهان با این گونه واحدها برابر قانون برخورد خواهند کرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =