خراسان نوشت: تعدادی از دانشجویان دانشگاه کوثر بجنورد، صبح پنج شنبه بنا به دلیل نامعلومی دچار مسمومیت شدند که تعدادی از آنان در اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد تحت مداوا قرار گرفتند و تعدادی نیز به مراکز درمانی خصوصی مراجعه کردند.

در حالی که گفته می شود ۱۰۵ نفر از دانشجویان دچار مسمومیت شدند اما رئیس دانشگاه کوثر اعلام کرد که 17 دانشجو مراجعه مجدد داشتند. در پی مراجعه 13 نفر از دانشجویان غیر بومی دانشگاه بجنورد و مستقر در خوابگاه دانشجویی این دانشگاه به اورژانس بیمارستان امام رضا(ع)، مرکز بهداشت بجنورد این موضوع را تحت بررسی قرار داد.

بر اساس اعلام این مرکز، افراد مراجعه کننده دچار درد شکمی بودند اما حال همگی شان مساعد بود و با درمان سرپایی مرخص شدند. این مرکز از آب و مواد غذایی مصرف شده توسط دانشجویان نمونه برداری و اعلام نتیجه آزمایش ها را به این هفته موکول کرده است.

در همین باره دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: تا عصر جمعه ۹۰ دانشجو به بیمارستان های بجنورد و ۱۵ دانشجو نیز به درمانگاه های این شهر مراجعه کردند. به گزارش خبرنگار ما، برخی دانشجویان خوابگاه دانشجویی کوثر غذای سلف سرویس این دانشگاه در چهارشنبه شب را عامل این مسمومیت دانستند.

رئیس دانشگاه کوثر بجنورد ظهر دیروز تعداد مسمومان این حادثه را 84 نفر اعلام کرد و گفت: 71 نفر از این تعداد در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفتند که 17 نفر از این تعداد بعد از مرخص شدن بازگشت مجدد داشتند. «حسینی» افزود: 13 نفر دیگر از دانشجویان نیز در دیگر مراکز درمانی تحت مداوا قرار گرفتند.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =