پرواز آزمایشی فضاپیمای "ویرجین گلکتیک"

ایسنا نوشت: "جرج وایتسایدز"(George Whitesides) مدیر عامل شرکت "ویرجین گلکتیک"(Virgin Galactic) اظهار کرد که این شرکت در تدارک مرحله بعدی پرواز آزمایشی فضاپیمای خود است.

"جرج وایتسایدز"(George Whitesides) مدیر اجرایی شرکت "ویرجین گلکتیک"(Virgin Galactic) در همایش بین‌المللی "فضاپیماهای شخصی و تجاری" اظهار کرد، شرکت "ویرجین گلکتیک" در حال پیگیری انجام مرحله بعدی پرواز آزمایشی فضاپیمای این شرکت است.

چندی پیش "ریچارد برانسون"(Richard Branson)، بنیانگذار شرکت "ویرجین گلکتیک" اعلام کرده بود که فضاپیمای این شرکت تا چند هفته دیگر به فضا می‌رسد. "جرج وایتسایدز" گفت: انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری فضاپیمای این شرکت حداقل یک تست پرواز دیگر انجام دهد.

وی ادامه داد، ما در حال ورود به مرحله بعدی آزمایش فضاپیمای خود هستیم که در آن، مرحله سوخت فضاپیما و مدت زمان آزمایش طولانی‌تر خواهد بود. پروازی که انجام خواهد شد، سریع‌تر و مرتفع‌تر خواهد بود. "جرج وایتسایدز" افزود، ما پیشرفت‌های خوبی در این مدت داشته‌ایم ولی هنوز کارهای زیادی مانده که انجام دهیم. فضاپیمای "ویرجین گلکتیک" یک فضاپیمای مداری به نام "اسپیس‌شیپ ۲"( SpaceShipTwo) است.

پرواز آزمایشی فضاپیمای "ویرجین گلکتیک"

 "ریچارد برانسون" نیز در آینده‌ای نزدیک یکی از مسافران "اسپیس‌شیپ ۲" خواهد بود. وی مدعی شده است که در آینده‌ای نزدیک مسافران قادر به مسافرت بوسیله این فضاپیمای مداری خواهند بود. "وایتسایدز" برنامه زمانی اعلام شده از سوی برانسون را تایید نکرد و گفت: من برنامه زمانی مخصوصی را اعلام نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم که برانسون در این مباحث سخنگو باشد.

هواپیمای حامل "اسپیس شیپ ۲"، "WhiteKnightTwo" نام دارد.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =