۰ نفر
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
تبلیغات اینترنتی

روشی نوین در بازاریابی و تبلیغات اینترنتی که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده

تبلیغات اینترنتی

در دنیای پر رقابت امروزی تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین وسیله ای بسیار کارآمد برای معرفی کالاها و خدمات به مشتریان است. در واقع تبلیغات، پل ارتباطی میان خریدار و فروشنده بوده و آن ها را بهم نزدیک تر می کند. استفاده از روش های نوین تبلیغاتی موجب ترغیب مردم به خریداری محصولات و استفاده از خدمات مورد نظر می‌شود.

«مالکوم گلادول» روزنامه‌نگار ، نویسنده و جامعه‌ شناس کانادایی‌ تبار در کتاب «نقطه شروع» عنوان جالبی را بکار برده. «چیزهای کوچکی که تفاوت‌های زیاد ایجاد می‌کند» یکی از این چیزهای کوچک «نقطه شروع» است. شاید ورزشکارانی که در رقابت‌های نفس‌گیر نتیجه یک سال تلاش پیوسته خود را فقط در عرض چند ثانیه از دست داده باشند بخوبی و بیشتر از هر کسی دیگری اهمیت این نقطه شروع را درک کنند. هر فرایندی و هر موفقیتی یک نقطه شروع دارد و تبلیغات هم از این قاعده مستثنا نیست.

یک مدیر و یا کار آفرین موفق می بایست همیشه اطلاعات خود در زمینه فروش و بازاریابی را بروز نگه دارد و همواره از روشی ها و تکنیک های روز با خبر باشد تا بتواند شرکت و کسب و کار خود را در برابر رقبا بالا کشیده و در اوج نگه دارد

امروز اگر نگاهی به دور و اطراف خود بیندازیم , در و دیوار شهر پر شده از انواع تبلیغات و به عبارتی این فضا اشباع شده و از طرفی در مقایسه با روش های نوین تبلیغاتی کارایی لازم را هم همچون گذشته ندارد.

روش های نوین تبلیغاتی در مقایسه با روشهای سنتی مزایای بسیاری دارد، یکی از این روشها که این روزها طرفداران بیشماری پیدا کرده پوش نوتیفیکیشن می باشد، این یکی از روش‌های بسیار کارآمد در بازاریابی آنلاین است که نسبت به برخی از روش‌های قدیمی دیگر مانند ایمیل مارکتینگ، عمر کوتاهی دارد و جدیدتر است.

معنی فارسی کلمه نوتیفیکیشن (Notification) می‌شود اطلاع، اطلاعیه، اعلان، خبر، تذکر و آگاهسازی.

احتمالا اپلیکیشن‌های موبایلی‌ای رو دیدین که پس از نصب اون روی موبایل‌تون، وقتی که یک نسخه جدید از اپلیکیشن ارائه می‌شه، یک اعلان یا نوتیفیکیشن برای شما ظاهر می‌شه و شما رو مطلع می‌کنه از آمدن آپدیت جدید ، محصولات جدید یا مثلا از جشنواره‌ها و تخفیف‌ها وغیره... خبر می‌ده

نوتیفیکیشن تبلیغاتی است که با استفاده از یک سرور و بصورت مستقل به مجموعه ای از گوشی ها و تبلت های و دستگاه های اندرویدی ارسال می شود و با استفاده از آن تبلیغی را به دست کاربر می رساند.

فروش محصولات و معرفی خدمات و همچنین عضویت در کانال های شبکه های اجتماعی در این روش، متدی جدید و انحصاری مختص برنامه نویسان اندروید بوده و تنها این افراد قادر به ارسال می باشند. در نمونه عضویت در کانال بعد از ارسال این نوع تبلیغ مخاطب در صورتی که دیتا و یا وایفای خود را روشن نگاه داشته باشد و یا از زمان ارسال تا یک تایم مشخص وایفایش را روشن کند این تبلیغ را مشاهده خواهد کرد و در صورت تمایل بر روی تبلیغ کلیک کرد و وارد کانال خواهد شد. در ارسال این نوع تبلیغ اینترنتی می توان از تصویر (بنر) و متن تبلیغاتی استفاده کرد.

لازم به ذکر است که امروزه تبلیغات آنلاین بروش نوتیفیکیشن در بین صاحبان کسب و کار، مدیران و کار آفرینان و همچنین وبمستران بسیار محبوب شده و از روش های ارسال رقیب همانند پاپ آپ پیشی گرفته و همواره بهترین بوده و در حال فراگیر شدن نیز می باشد. با اینکه از لحاظ قیمتی کمی تفاوت با دیگر روش ها دارد اما می توان گفت به صرفه است و می توان در این روش بازگشت پول + سود یک روزه را تجربه کرد. روشی موفق و کم یاب با بازدهی بسیار بالا .

تبلیغات اینترنتی

یکی از مجموعه های موفق فعال در این حوزه تبلیغات نوین ( TablighatNovin.com ) می باشد که به ارائه خدماتی همچون پوش نوتیفیکیشن، پاپ آپ، تبلیغات در گوگل و شبکه های اجتماعی و غیره ... مشغول است .

در گفتگویی که با مدیر این مجموعه بابک کدیور داشتیم از او خواستیم تا دلایل استقبال مدیران و کارآفرینان از روش های نوین تبلیغاتی در مقایسه با روشهای سنتی را برایمان شرح دهد .

بابک کدیور گفت ؛ در چند سال اخیر با فراگیر شدن استفاده از تلفن های هوشمند ، تبلت و آیپد در بین مردم و رشد روز افزون اپلیکیشن های کاربردی، تبلیغات اینترنتی نیز مفهوم تازه ایی پیدا کرده . زمانی لازم بود تا شما برای انجام تبلیغات کسب و کار خود ساعت ها وقت بگذارید و به دفتر یک مجله و یا روزنامه و یا دفاتر ارائه دهنده خدمات تبلیغاتی مراجعه کنید تا بتوانید یک آگهی ، تراکت ، بروشور و یا غیره طراحی کنید و در این بین هزینه بالایی نیز متحمل می شدید و همچنین کلی از وقت و انرژی شما گرفته میشد تا تبلیغ شما چاپ و توزیع شود. اما در روشهای تبلیغات نوین همچون نوتیفیکیشن شما براحتی از محل کار و یا منزل و یا هر جای دیگر می توانید از طریق سایت پلن مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و پس از پرداخت آنلاین در کمتر از چند ساعت تبلیغ شما برای ده ها هزار و یا صد ها هزار نفر بستگی به اینکه چه پلنی را انتخاب کرده باشید ارسال خواهد شد.

یکی از مزایای این نوع از تبلیغات پائین بودن هزینه آنست به این دلیل که در این نوع از تبلیغ شما هزینه ای بابت کاغذ، چاپ، حمل و نقل و توزیع ندارید و قیمت تمام شده بمراتب کمتر از روشهای سنتی می باشد و مورد بعد سرعت اجرای کار است و دیگر آنکه دامنه و گستردگی انجام تبلیغ شما می باشد. کافیست فقط تصور کنید که اگر قرار بود در تمامی شهرهای کشور برای کسب و کار خود تبلیغ کنید آنوقت می بایست چه بودجه برای این کار کنار می گذاشتید و هزینه تمام شده برای شما چقدر می شود. و این میزان هزینه در توان اکثر کسب و کارهای نوپا نیست. اما متاسفانه امروزه اکثر مدیران و کارآفرینان از مزایای روشهای نوین تبلیغاتی بی اطلاعند.

تبلیغات نوین ( www.TablighatNovin.com ) با توجه به تجربه بالا و دارا بودن تیمی متخصص در ایجاد کمپین های تبلیغاتی می تواند تاثیر گذاری و موفقیت شما در کسب و کارتان را تضمین کند .

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784002