۰ نفر
۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
این بیرانوند شیرین!

علیرضا بیرانوند را باید همین شکلی که هست دوستش داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند گلر اول تیم ملی توانست بعد از این همه شوخی در فضای مجازی خود را ثابت کند. او در بازی با مراکش یکی از بهترین نمایش های سال های اخیرش را داشت و روز بعد از بازی می توانست درباره آن روز خوب حرف بزند. 

علیرضا هنوز تمام آن سادگی اش را حفظ کرده. اگرچه سعی می کند متفاوت صحبت کند اما خیلی ساده حرف می زند. شاید هنوز تمرکزش را برای حرف زدن جلوی دوربین از دست می دهد و البته مهمتر از همه این ها واژه کم می آورد. 

وقتی می خواهد از این بگوید که مردم را دوست دارد و از شوخی های‌شان ناراحت نمی شود ، می گوید: «ضرب المثلی هست که می گوید پشت سر آدم های بزرگ همیشه حرف است. این بچه ها همه ستاره هستند و پشت سرشان حرف و شوخی زیاد است و گروهی می خواهند با شوخی با این اسم ها بزرگ شوند»

یک واژه از ته دل است با کمی دشواری درباره انتخاب کلمات یا حتی ضرب المثل مرتبط. در حقیقت او از این شوخی ها دلخور شده که می گوید اشکش در ته بازی در آمده اما به احترام مردمش سعی می کند بگوید از شوخی ها دلخور نیست. 

این جملات را هم می گوید تا نهیب بزند لطفا دیگر کسی این قدر سر به سرشان نگذارد. آنها اگر همین حالا هم جام جهانی برای‌شان تمام شود، در این گروه سخت ناکام نبوده اند. 

بیایید او را همین طور که هست باورش کنیم و دوستش داشته باشیم.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =