سید مرتضی شفیعی، شهردار بابلسر گفت: شهرداری به منظور حمایت از واحد آتش نشانی در مواقع ایجاد بحران در ساختمان های بلند مرتبه و تجهیز سیستم آتش نشانی در صدد خرید نردبان ۵۴ متری برای ارائه خدمات مناسب آتش نشانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابلسر،وی با تاکید بر اینکه واحد آتش‌‍نشانی به عنوان نهاد خدمات رسان باید مدام در حال بروزرسانی باشد تا بتواند اقدامات اثرگذاری در امدادرسانی و اطفای حریق داشته باشد، افزود: یکی از وظایف مدیریت شهری تجهیز سازمان خدماتی و امدادی با تجهیزات نوین است تا واحد های مانند آتش نشانی از نظر امکانات اطفای حریق سرعت خوبی در خدمات رسانی داشته باشند.
شفیعی از تصویب لایحه شهرداری برای خرید نردبان ۵۴ متری برای واحد آتش نشانی در شورای اسلامی شهر بابلسر خبرداد و افزود: این نردبان طبق قرارداد با شرکت سازنده اش از طریق دریافت تسهیلات و بودجه ای که در هزینه جاری شهرداری دیده شد خریداری می شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ساختمان های بلند مرتبه باید از استحکام ویژه ای برخوردار باشند، شهرداری بابلسر با تعامل و همکاری با نظام مهندسی ساختمان بازدید مستمر از این اماکن و سازه ها را در دستور کار دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =