میزان برخورداری ساکنان روستاهای اردبیل از نعمت گاز به ۹۰ درصد رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی در سطح روستاها، میزان برخورداری ساکنان روستاهای استان اردبیل از نعمت گاز به ۹۰ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل، فیروز خدایی اظهار داشت: براساس اقدامات انجام شده امسال بیش از 6 هزار و 842 مصرف کننده جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و صنعتی جذب این شرکت شده است که در همین راستا تعداد مشترکان گاز طبیعی از بدو تاسیس این شرکت به 457 هزار 268 مشترک رسیده است.

وی روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی در سطح استان اردبیل را تاکنون یک هزار و 125 روستا برشمرد و بیان کرد: جمعیت شهری بهره‌مند از گاز طبیعی در سطح استان نیز صد درصد و جمعیت تحت پوشش روستایی نیز بیش از 90 درصد است که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم تمامی روستاهای استان را از این نعمت برخوردار کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: استان اردبیل دارای 29 شهر است که تمامی ساکنان شهرها از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند به طوری که تعداد خانوارهای تحت پوشش گاز طبیعی در شهرها 419 هزار 229 خانوار و تعداد خانوارهای روستایی تحت پوشش گاز طبیعی در استان اردبیل 114 هزار و 949 خانوار هستند.

فیروز خدایی

خدایی در مورد عملیات شبکه‌گذاری و نصب انشعابات تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون به میزان 381 کیلومتر شبکه گاز به شبکه‌های گازرسانی این استان افزوده شده است که با این وجود میزان شبکه‌گذاری از ابتدای تاسیس شرکت تا کنون به بیش از 9 هزار و200 کیلومتر رسیده است و تعداد سه هزار و 439 عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده که تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تا کنون به 225 هزار و 672 انشعاب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از تقویت خطوط انتقال گاز در سطح استان خبر داد و افزود: تلاش و جدیت بر این است تا با تقویتاینخطوط زمینه‌ای فراهم شود تا مشترکان در زمینه تامین گاز مشکلی نداشته باشند و خدمات‌رسانی‌های در این حوزه تداوم داشته باشد تا بتوانیم زمینه‌ساز جلب رضایت عمومی شویم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =