در روز سه شنبه ۴ اردبهشت اخباری درباره پیدا شدن جسد مومیایی رضاخان، توقف تولید کاغذ در کارخانه‌های داخلی و شایعاتی درباره دستمزد نجومی بازیگران «پایتخت» در میان پربازدیدها قرار گرفت.

در سرویس سیاست، نقل قولی از صادق خلخالی خلخالی که نوشته بود استخوان‌های رضاخان را پسرش از مقبره‌اش برداشت و به لس‌آنجلس برد پربازدید شد. عکسی از عارف و محسن هاشمی در جلسه حساس اصلاح‌طلبان درباره شهردار تهران دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. حمایت صریح سلیمی‌نمین از شهردار شدن محسن هاشمی هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، تولید کاغذ در کارخانه‌های داخلی متوقف شد از پربازدیدها بود. مخاطبان خواستند بدانند بهترین زمان برای خرید مسکن چه ماهی است؟ گفت و گویی با  محمد خوش‌چهره با تیتر کندن از دلار اقدامی قابل دفاع است نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، ماندگار شدن خواننده ای که برای دیدن مادرش به ایران آمده بود پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبر سخنان پروانه سلحشوری درباره اینکه فضای اینترنت متولی دارد، نیازی به ورود صداوسیما نیست کلیک کردند. ارقام واقعی را اعلام کنید تا جلوی شایعه گرفته شود نیز نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، کاربران زیادی خواستند بدانند آیا جسد مومیایی منسوب به رضاخان را می‌توان شناسایی کرد؟ مخاطبان این سرویس روش عجیب زنان ژاپنی برای رهایی از فقر و تنهایی! را نیز خواندند. اعلام پزشکی قانونی مبنی بر اینکه جسد مومیایی رضاخان پیش آنها نیست هم مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت. 

در سرویس بین‌الملل، فیلم لحظه ترور صالح الصماد پربیننده‌ترین خبر بود. مخاطبان زیادی هم روی خبر ترامپ درباره شرکت در مراسم «دختر شایسته» مسکو به کومی دروغ گفت کلیک کردند. دیگر پربازدید این سرویس، اسرائیل به روسیه هشدار داد بود.

در سرویس ورزش، خبری درباره افشاگری عادل فردوسی‌پور درباره یک پنالتی عجیب از پربازدیدها بود. در ادامه کاربران روی خبر شرط تمدید قرارداد شفر لو رفت کلیک کردند. کارمندی که بدجور شفر را عصبی کرد دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، واکنش شاخ‌های اینستاگرام به مجوز جدید صداوسیما نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

58244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =