در روز شنبه ۲۱ مهر، اخباری درباره تکذیب صدور حکم بازداشت قالیباف، قیمت روز خودروهای داخلی، پشیمانی لیندا کیانی از بازی در یک سریال و سخنان عجیب همسر یک سلبریتی بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، نامه صریح آیت‌الله مکارم به رییس قوه قضاییه در صدر اخبار نشست. کاربران نامه محسن هاشمی به مهدی کروبی را خواندند. تصویری جالب از آیت‌الله جنتی در سفر خارجی نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، قیمت روز محصولات سایپا و پارس خودرو در بازار پربازدیدترین خبر شد. تازه‌ترین قیمت اجاره آپارتمان در تهران نظرها را به خود جلب کرد. کاربران همچنین روی چرا قیمت سکه قدیم و جدید با هم فرق دارد؟ کلیک کردند.

در سرویس فرهنگ، سریالی که لیندا کیانی از بازی در آن پشیمان است توجه کاربران زیادی را جلب کرد. کشته شدن صدابردار مشهور در صحنه فیلمبرداری نیز کلیک زیادی خورد. در ادامه کاربران سخنان مجری قدیمی را خواندند.

در سرویس جامعه، سخنان عجیب همسر یک سلبریتی بیننده زیادی داشت. در ادامه جسد قوچ به دیوار جلسه مسئولان دولتی مازندران هم مورد توجه قرار گرفت. ۶ غذایی که نباید بخورید نیز کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، مواضع بی‌سابقه مکرون دربارۀ ایران و عربستان خبر پرکلیکی شد. یک روزنامه ترک قاتل خاشقجی را معرفی کرد دیگر خبری بود که مورد توجه قرار گرفت. مخاطب جمله‌ جنجالی روی کت ملانیا ترامپ، چه کسی بود؟ دیگر پربازدید این سرویس شد.

در سرویس ورزش، تصویری از سردار آزمون و خانم بازیگر در حاشیه تمرین تیم‌ملی خبری بود که توجه کاربران را جلب کرد. دیدار علی انصاریان و مونیکا بلوچی در میلان! دیگر پرکلیک این سرویس بود. جزئیات تازه از دستگیری مربی سابق استقلال هم بیننده زیادی داشت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =