۰ نفر
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

ایرنا نوشت: امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت در مقایسه با دیروز 19 میلیون و 480 هزار ریال به فروش رفت.هر نیم سکه نیز با رشد 50 هزار ریالی، 9 میلیون 960 هزار ریال فروخته شد.

 

 

برپایه این گزارش، معامله گران هر قطعه ربع سکه را با افزایش 50 هزار ریالی، پنج میلیون و 910 هزار ریال عرضه کردند.سکه گرمی نیز بدون تغییر قیمت، سه میلیون و 600 هزار ریال به فروش رفت.

در بازارهای جهانی، قیمت هر اونس طلا با افزایش چهار دلار و 26 سنتی، به یک هزار و 313 دلار و 13 سنت رسید. در بازار تهران هر گرم طلای 18 عیار با 6 هزار و 690 ریال افزایش، یک میلیون و 959 هزار و 350 ریال قیمت گذاری شد.

در این پیوند، رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور در گفت وگو با ایرنا درخصوص افزایش قیمت سکه اظهار داشت: در روزهای گذشته افزایش قیمت جهانی طلا را متاثر از تحولات سیاسی جهانی شاهد بودیم.

«محمد کشتی آرای» ادامه داد: با این وجود، پس از شوک قیمتی که از روز گذشته وارد شد، شاهد کاهش قیمت ها در بازار سکه و طلا بودیم، اما در تقابل با افزایش قیمت های جهانی نتوانست تاثیرگذار باشد و امروز شاهد رشد قیمت سکه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این گونه نوسانات در برهه کنونی و پس از تحولات سیاسی اخیر طبیعی است و باید منتظر باشیم بازار مجددا به تعادل برسد.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    ما رکورد زدیم ... آفرین