تاکید شورای اسلامی شهر سقز بر توسعه مشارکت مردمی و جذب سرمایه گذار

جلسه پاسخگویی شهردار سقز به سوالات شورای شهر، در صحن غیر علنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، جلسه پاسخگویی شهردار سقز به سوالات اعضای شورای شهر، در صحن غیر علنی برگزار گردید. در این جلسه که بالغ بر 7 ساعت به طول انجامید در یک فضای صمیمی موارد و چالش های موجود مدیریت شهری سقز به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و پاسخ به سوالات مطروحه از جانب شهردار محترم ارائه گردید. اهم فعالیت های صورت گرفته توسط شهرداری و پاسخهای ارایه شده شهردار محترم از نظر جمیع اعضای شورا، در چند دسته کلی ذیل قابل بیان است.

1-مجموعه اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری محترم در عمل به گزارش سازمان بازرسی که به بررسی عملکرد سالهای 93 تا 95 شهرداری سابق پرداخته است خوب و قابل ذکر بوده اما تا احصاء کامل نظر سازمان مزبور و شورای شهر، گامهای اساسی تری هم مانده است که انتظار میرود با جدیت و قاطعانه آن گامها نیز برداشته شود و استیفای حقوق تضییع شده ی شهرداری در چند پروژه عمران شهری وفق نظر سازمان بازرسی گردد.

2-در حوزه ارائه طرحهای سرمایه گذاری، فراخوان و جذب سرمایه گذار نیاز به تکاپو جدیت و فعالیت بیشتر وجود دارد و در این حوزه باتوجه به بسترهای موجود و پتانسیل های خدادادی انتظار کار و فعالیت عینی و عملی وجود دارد.

3- در حوزه انجام پروژه های عمران و خدمات شهری مصوب شورا، تأخیرهایی وجود دارد و لذا جدیت ، تلاش و تکاپوی شبانه روزی برای جبران تأخیرات موجود فعلی و کسب رضایتمندی همشهریان محترم مورد انتظار و مورد تأکید است.

4-استخدام نیرو و نفرات و ورود افراد و اشخاص به بدنه شهرداری باید با ساز و کار قانونی و أخذ مجوزهای لازم از نهادهای ناظر و سازمانهای استخدامی و با مهیا نمودن شرایط برای اطلاع و رقابت متقاضیان و واجدین شرایط کار باشد.

5- ضروری است پرداخت به پیمانکاران به سویه صورت گیرد تا شاهد دلگرمی ایشان به تداوم مشارکت با نهاد شهرداری و فعالیت در روند عمران و آبادانی شهر توسط ایشان باشیم.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای صورت گرفته ی فعلی، با توجه به انتظارات بجا و منطقی و بضاعت و توانایی بیشتر برای کار و تلاش و آبادانی شهر، هر هفت عضو شورا، برخی پاسخها و اقدامات فعلی را قانع کننده ندانستند، مقرر نمودند نسبت به ارزیابی مجدد عملکرد بصورت مستمر اقدام نمایند. از شهردار محترم و مجموعه تحت مدیریت نیز انتظار میرود حداقل پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی در همه ی پروژه های مصوب عمران شهری را با تلاش وافر و مضاعف خود در بازه نیم فصل عمرانی حاصل نمایند، در سایر حوزه ها نیز اصلاحات لازم و تأکید شده توسط شورا صورت پذیرد. البته شورا در انجام این امور با قدرت و همه جانبه از شهردار محترم حمایت کرده و تمام توان خود را برای برداشتن سدهای در مسیر عمران و آبادانی شهر و موفقیت شهردار محترم بکار خواهد بست. لذا ایشان با تمام توان و با کسب مشورتهای لازم و همیشگی، أخذ مصوبه ها و مجوزهای قانونی در راه رسیدن به مطلوب نظر شورای شهر که همانا کسب رضایت عمومی است در ماههای آتی پیشرو گام بردارند و پس از آن ارزیابی های میدانی از میزان توفیق شهرداری بعمل خواهد آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =