ایرنا نوشت: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: تجاوز به 41 دختر و زن در شهرستان ایرانشهر تا این لحظه تکذیب می شود زیرا تنها سه نفر شاکی خصوصی تاکنون برای این موضوع به دادسرا مراجعه کرده اند.

حجت الاسلام علی موحدی راد اظهار داشت: دادستانی قبل از اینکه این موضوع در نمازجمعه اهل سنت مطرح شود ورود کرده و بر اساس شکایتی که از قبل مطرح شده دستور شناسایی و دستگیری متهمان صادر و یک متهم روز پنجشنبه دستگیر شد.

وی افزود: تا کنون سه نفر تحت عنوان آدم ربایی و تجاوز به عنف شکایت کرده اند که اتهامات مطرح شده از سوی آنان مربوط به یکی دو روز اخیر نبود و یکی از خانم ها مدعی شد دی ماه پارسال، یکی دیگر اردیبهشت و دیگری خردادماه مورد تجاوز قرار گرفتند.
حجت الاسلام موحدی ادامه داد: این در حالیست که از سه شاکی یادشده فقط یک نفر حاضر به انجام معاینات پزشکی در پزشکی قانونی شده است.
دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: متهمان بر اساس اظهارات شکات چهار نفر هستند که یکی از آنان که مالک خودرو و جزو عوامل اصلی بوده دستگیر و سه نفر دیگر نیز شناسایی و دستور دستگیری آنان صادر شده است.
موحدی راد افزود: با توجه به وجود یک سری مسائل از جمله تحریم و مشکلات اقتصادی، کشور نیاز به آرامش و ثبات دارد و مردم باید هوشیار و آگاه باشند و تحت تاثیر فریب فردی که خود را مسئول یکی از شبکه های فضای مجازی معرفی کرده و در خارج از کشور ساکن و جزو معاندان نظام است برای تجمع و تحصن، قرار نگیرند.
وی تاکید کرد: مردم با بصیرت بالا اجازه دهند دستگاه های قضایی، امنیتی و انتظامی در فضایی آرام و بر اساس قانون به این مسایل رسیدگی کند و مطمئن باشند که این پرونده با جدیت پیگیری قانونی می شود.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =