در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد، اخباری درباره حاشیه‌های امروز مجلس، شکایت آنجلینا جولی از برد پیت و انتقاد علی دایی از یک نماینده مجلس مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، اتفاقی بی‌سابقه در مجلس خبری بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت. در ادامه، کاربران خبری با عنوان مجلس را به توپ بستیم را با تعجب خواندند. بهانه‌ای برای این‌که محسن رضایی عکس خود با هاشمی‌رفسنجانی را منتشر کند نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، سقوط نرخ خودرو در بازار و افت ۱۰ میلیونی پژو ۲۰۶ بیننده زیادی داشت. کاربران همچنین خبر حباب سکه خالی شد را هم خواندند. در ادامه سقف ارز مسافرتی ۵۰۰۰ یورو شد هم دیده شد.

در سرویس فرهنگ، خبرنگار زن عرب پیشنهاد شبکه‌های بزرگ را رد کرد تا در شبکه‌ ایرانی بماند پربیننده‌ترین خبر بود. شکایت آنجلینا جولی از برد پیت هم مورد توجه کاربران قرار گرفت. در ادامه گفت‌و‌گویی با حسین محب‌اهری به مناسبت روز خبرنگار با تیتر رئیس‌جمهور را که نمی‌توانستم به خانه‌ام راه ندهم پربازدید شد.

در سرویس جامعه، بازداشت مدیران ۳ موسسه مالی و اعتباری آرمان، کاسپین، والعصر، کلیک زیادی خورد. جزئیات انفجار در آکادمی ملی المپیک با ۳ کشته دیگر پربازدید این سرویس بود. در ادامه، کاربران خواستند بدانند چرا خواب شبانه بیش از ۸ ساعت کشنده است؟

در سرویس بین‌الملل، 4 خودروی برتر تشریفاتی جهان چشم‌ها را خیره کردند. کاربران محتوای درخواست رسمی روسیه از آمریکا را هم خواندند. توئیت ظریف برای یک جنگ طلب با عنوان جهان از اوامر توئیتری تو تبعیت نمی‌کند، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، آخر و عاقبت قرارداد ترکمنچای استقلال! مورد توجه بسیاری قرار گفت. همچنین خبر عود کردن دوباره سرطان مربی استقلال نگاه‌ها را به خود جلب کرد. واکنش دایی به انتقاد نماینده مجلس دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =