رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: درآمد سرانه خانوار شهری در تهران کمی بیش از 3.5 میلیون تومان است.

 نعمت الله ترکی در گفتگو باخبرآنلاین افزود: بررسی ها نشان می دهد درامد خانوارهای شهری در تهران در حدود 1.5 میلیون تومان بالاتر از متوسط کشوری است چرا که متوسط درآمد خانوارهای شهری در کشور حدود 2 میلیون تومان است.
نعمت الله ترکی

 او با اشاره به اینکه بخش عمده مهاجران به تهران با هدف یافتن شغل راهی این استان می شوند، اضافه کرد: هر چند درآمد خانوار در تهران بالاست اما باید توجه کرد که هزینه های خانوار شهری در تهران بین 40 تا 45 درصد بالاتر از متوسط کشوری است .

او توضیح داد: چه بسا در برخی شهرها بین 30 تا 35 درصد دو میلیون تومان در ماه امکان پس انداز دارد اما در تهران حتی با درآمد سرانه 3.5 میلیون تومانی خانوار امکان پس انداز نداشته باشد چرا که هزینه ها بالاست. 

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
    6 21
    خوش به حال تهرانی ها
  • احمد IR ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
    11 0
    محمد حسین محمدی کارشناس مسائل اقتصادی گفت: شهر سمنان نیز از حیث نرخ مسکن، از شرایط مطلوبی برخوردار است اما از زاویه تامین و خرید ارزاق و مواد غذایی، ساکنان سمنان در شرایط بسیار سخت و دشواری به سر می برند و گاهی در برخی اقلام، هزینه کرد خرید اقلامی مانند مواد غذایی از مناطق مرفه نشین پایتخت نیز بالاتر است. منبع: دنیای اقتصاد. اگه باورتون نمیشه یبار برین سمنان تا کاملا لمس کنید البته الان مسکن به شدت گران شده