پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نوشت: حسن روحانی، رئیس جمهوری و اسحاق جهانگیری، معاون اول در پی درگذشت عزت‌الله انتظامی، بازیگر سرشناس کشورمان پیام تسلیتی صادر کردند.

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت عزت الله انتظامی هنرمند توانا و پیشکسوت کشورمان، تصریح کرد که این بازیگر محبوب، صاحب سبک و پرتلاش سینما و تئاتر، با خلق آثاری فاخر و به یاد ماندنی، نقشی ممتاز در اعتلای هنر ایران عزیز ایفا کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند توانا و پیشکسوت کشورمان مرحوم عزت الله انتظامی موجب اندوه و تأثر شد.این بازیگر محبوب، صاحب سبک و پرتلاش سینما و تئاتر، با خلق آثاری فاخر و به یاد ماندنی، نقشی ممتاز در اعتلای هنر ایران عزیز ایفا کرد.

اینجانب درگذشت این هنرمند محبوب را به خانواده محترم انتظامی، جامعه فرهنگی و هنری کشور، و همه علاقمندان به هنر تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت دارم.




اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نيز در پیامی درگذشت بازیگر پیشکسوت عزت الله انتظامی را به مردم و خانواده وی تسلیت گفت:

«درگذشت تأسف بار بازیگر بلند آوازه و پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون مرحوم عزت الله انتظامی برای جامعه هنری ایران ضایعه ای سخت است.خدمات صادقانه و ماندگار این استاد بزرگ و مردمی به فرهنگ و هنر این مرز و بوم و حضور شاخصش در عرصه هنر او را بعنوان "آقای سینمای ایران" شهره ساخت.این مصیبت را به خانواده محترم ایشان به ویژه فرزند ارجمندشان جناب آقای مجید انتظامی، اصحاب فرهنگ و هنر و مردم ایران صمیمانه تسلیت میگویم و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.»

 

 

 

 

29215

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =