در روز شنبه ۲۷ مرداد ماه اخباری درباره انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از یک خطیب خوش سابقه و خوش‌نام، تصاویر عجیب از جویندگان «گنج» در یکی از جنگل‌های مازندران و ادامه واکنش‌ها به درگذشت عزت‌الله انتظامی و ضیاءالدین دری مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، معنی این پلاکارد این است که دست‌هایی در قتل هاشمی در کار بوده است؟ در صدر اخبار نشست.  درخواست یارانه ۲۰۰ هزارتومانی در تجمع طلاب دیگر خبر پربازدید بود. در ادامه، کاربران انتقاد روزنامه جمهوری اسلامی از یک خطیب خوش سابقه و خوش‌نام را خواندند.

در سرویس اقتصاد، قیمت رهن و اجاره آپارتمان زیر ۱۰۰ متر در برخی نقاط تهران نگاه کاربران را به خود جلب کرد. سود آزادسازی قیمت خودرو به جیب مصرف‌کنندگان می‌رود؟ دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه، شورای نگهبان قانون مبارزه با پول‌شویی را رد کرد هم کلیک خورد.

در سرویس فرهنگ، اظهارنظر عجیب حمید فرخ‌نژاد درباره دونالد ترامپ توجه کاربران زیادی را برانگیخت. توهین‌ها حال کمدین «خنداننده شو» را خراب کرد دیگر پربیننده این سرویس بود. گفت‌و‌گویی با داریوش اسدزاده درباره نقشی که ۷۰ سال پیش اتفاقی به عزت‌الله انتظامی رسید هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، موجودی عجیب با ظاهری ترسناک و بدون صورت در ساحل روسیه تعجب کاربران را در پی داشت. در ادامه، تصاویر عجیب از جویندگان «گنج» در یکی از جنگل‌های مازندران مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، داستان جالب روبرو شدن دختر ایزدی با رباینده داعشی در اشتوتکارت آلمان پربازدیدترین خبر بود. هدیه ویژه پوتین برای ازدواج خانم وزیر هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. خبر درگذشت کوفی عنان هم بازخورد زیادی داشت.

در سرویس ورزش، زشت‌ترین تصویر ورزشگاه آزادی پربازدیدترین بود. در ادامه، کاربران خبر ورزشگاه حق کدام‌شان است؟ آن آقای چاقو به‌دست یا این مادر و دختر روی پشت‌بام؟ را خواندند. واکنش شجاعانه امیرقلعه‌نویی به درگذشت آقای بازیگر با عنوان تا دیر نشده بگذارید بهروز وثوقی برگردد دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.


57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =