یک عضو فراکسیون امید گفت که عده‌ای محدود و کم جمعیت که موافق وحدت و انسجام داخلی نیستند دست به اقداماتی همچون تجمع روزجمعه طلاب حوزه علمیه قم با آن پلاکارد و شعارها زدند که باید دستگاههای امنیتی وزارت کشور و دستگاههای اطلاعاتی آنها را شناسایی کرده و فعالیت‌هایشان را محدود کنند.

پروانه مافی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به تجمع اخیر طلاب حوزه علمیه قم و برخی از پلاکاردها و شعارهای حاشیه ساز آنها گفت: علی رغم بیانات مکرر رهبری در نشست‌ها و ملاقات‌های متعدد که با طبقات مختلف مردم داشته و بر لزوم حفظ انسجام و وحدت داخلی و حمایت از دولت و مجلس و همکاری مردم با دولت برای از بین بردن مشکلات تاکید داشتند شاهد صحنه‌هایی هستیم که بر طبل نفاق و تفرقه و انشقاق کوبیده می‌شود و هیچ نشانه‌ای از عمل به قانون در آن دیده نمی‌شود.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خاطرنشان کرد: بر این اساس کمیسیون شوراها تصمیم به نوشتن نامه‌ای به وزیر کشور کرد تا درباره‌ی گروههای خود خواسته تحقیق شده و توضیح دهد چه کسانی بوده و چرا بر خلاف نظر رهبری عمل می‌کنند. آنها باید شناسایی شده و برایشان مجازات تعیین شود. ما منتظر اقدام وزیر کشور هستیم.

گفتنی است حضرات آیات مکارم شیرازی و نوری همدانی و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نسبت به شعارها و اتفاقات رخ داده در تجمع قم واکنش شدیدی نشان دادند.

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    10 0
    اين هم ميرود كنا پرونده اسيد پاشان كه هيچ اقدامي صورت نگرفت