دو نگرانی مهم قطری‌ها پیش از مصاف با پرسپولیس

مهمترین دغدغه کادر فنی و هواداران تیم فوتبال السد دروازه‌بان جوان این تیم است که قرار است مقابل پرسپولیس به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۸:۳۰ فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادی و بین پرسپولیس ایران و السد قطر برگزار می شود.

مهمترین غایب تیم السد در بازی فردا، سعد الدوساری دروازه بان این تیم است که به دلیل محرومیت، امکان همراهی نماینده قطر را ندارد و همین مسئله نگرانی قطری ها را در پی داشته است.روزنامه الرایه قطر سعی کرده است به دروازه بان جوان السد روحیه بدهد. این روزنامه در این ارتباط نوشت: «السد با ۱۹ بازیکن به تهران رسید. بازیکنان این تیم از نظر فنی، بدنی و ذهنی آماده هستند و تلفیقی از نفرات جوان و باتجربه در تیم حضور دارند. تمام خطوط السد به جز خط دروازه کامل است. کادر فنی به دو دروازه بان جوان خود یعنی مشعل برشم و جهاد محمد اعتماد کرده است. اعتماد به نفس برشم زیاد است بخصوص اینکه او سابقه بازی در ورزشگاه آزادی را هم دارد و مقابل تیم استقلال در این ورزشگاه بازی کرد و السد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. این یعنی اینکه برشم باوجود سن کم، تجربه بازی در آزادی و مقابل تماشاگران ایرانی را دارد.»

روزنامه العرب قطر نیز در نسخه امروز خود (دوشنبه) در مطلبی با عنوان «چشمان پرسپولیس تیم السد را از لحظه ورود به تهران تحت‌ نظارت دارد» نوشت: تیم السد در تمرین امشب خود سعی می‌کند تا با جو ورزشگاه آزای به خوبی آشنا شود. هر چند بازیکنان تیم السد سابقه 2 مبارزه خوب در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا در این ورزشگاه را دارند. نخستین بازی برابر پرسپولیس در مرحله گروهی و بازی دوم با تیم استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی بودند.

در ادامه این مطلب آمده است: بازیکنان تمامی خطوط تیم السد به استثنای دروازه کامل هستند. مشعل برشم و جهاد محمد، 2 دروازه‌بان جوانی هستند که با توجه به محرومیت دروازه‌بان اصلی مهیای نبرد با پرسپولیس می‌شوند. البته مشعل برشم سابقه بازی در ترکیب تیم السد برابر استقلال در ورزشگاه آزادی را دارد که با پیروزی 3 بر یک السد همراه شد.

روزنامه العرب قطر سپس با اشاره به مداخله وزیر ورزش ایران برای حل بحران مالی و ارزی پرسپولیس می‌نویسد: باشگاه پرسپولیس در نشست اخیر خود به ریاست جعفر کاشانی از ورود وزیر ورزش به حل بحران ارزی خود خبر داد.

این روزنامه قطری درباره طرح فروش بلیت بازی تیم‌های پرسپولیس و السد نیز نوشت: باشگاه پرسپولیس از طریق اینترنت بلیت‌های این بازی را به فروش گذاشت. این باشگاه قیمت بلیت‌ها را نسبت به بازی با الدحیل در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزایش نداد تا تماشاگران بیشتری را به ورزشگاه آزادی بکشاند.

السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت دو تیم ساعت 18:30 سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.


256 251

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =