تخصیص آب یکی از مطالبات مهم لرستان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در جلسه بررسی پروژه های کلان استان و تامین آب شهرها و روستاهای لرستان از پیگیری تخصیص آب بعنوان مهمترین مطالبات لرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، احمد مرادپور  در جلسه بررسی پروژه های کلان استان و تامین آب شهرها و روستاهای لرستان که با حضور دکتر محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، دکتر بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و نماینده وزارت نیرو که در معاونت عمرانی استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از دکتر صادقی به خاطر حضور در این جلسه تاکید کرد: استان لرستان دارای ظرفیت های خدادادی منحصر به فرد است.


وی با بیان اینکه علی رغم ظرفیت های موجود این استان در بخش های مختلف در بحث زیرساخت های مانند راه سازی، آب، صنعت، کشاورزی و ...با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

در خصوص تخصیص آب لرستان کوتاهی شده

آب


دکتر مرادپور عنوان کرد: لرستان علی رغم ظرفیت های آبی اما در گذشته در راستایی تخصیص آب کوتاهی های صورت گرفته که انتظار ما از دولت مردان و همه نمایندگان مجلس این است که در این زمینه به لرستان کمک کنند.


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان در ادامه گفت: توزیع ناعادلانه بودجه در گذشته یکی دیگر از مشکلات عدم توسعه یافتی استانهای مانند لرستان شده که انتظار می رود، در این زمینه توسط تلاش های بیشتری صورت گیرد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =