۰ نفر
۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
راه اندازی کلینیک صنعت در استان زنجان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: راه اندازی دوکلینیگ مدیریت وصنعت در دستور کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قرارگرفته است.

به گزارش خبرآنلاین؛ شهرام طهماسبی در بیست و دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان که با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، افزود: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان به عنوان عالی‌ترین نهاد تصمیم گیری و تصمیم سازی در استان با تلاش اعضای آن و رهنمودهای استاندار زنجان و با رویکردهای غالباً علمی تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: موضوعات دانش بنیان در ستاد اقتصاد مقاومتی جایگاهی ویژه دارند و یکی از کارگروه‌های اصلی این ستاد، کارگروه دانش بنیان است.

طهماسبی با بیان اینکه ما برای اولین بار در کشور و به منظور توسعه فناوری و بهره گیری مؤثر از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استان، برای توسعه صنایع خلاق، ردیف اعتباری را تأمین کرده‌ایم، گفت: قرار است در این طرح، در حوزه‌هایی از قبیل تولید فیلم، انیمیشن، اپلیکیشن های موبایل و سایر حوزه‌های مرتبط، کارسازی صورت گیرد.

طهماسبی با بیان اینکه در راستای اقتصاد دانش بنیان و یافتن راه حل‌های علمی، کارگروه استان بررسی و اجرای طرح‌های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: از جمله این طرح‌ها، می‌توان به طرح راه اندازی کلینیک صنعت اشاره کرد که قرار است مراحل اجرایی را تا پایان امسال طی کرده و برای سال ۹۷ در جهت خدمت رسانی به حوزه‌های تولید استان آماده شود. گام بعدی نیز کلینیک مدیریت است که در سال ۹۷ به جمع بندی نهایی خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این طرح، موجب همکاری میان حوزه های اجرا و حوزه های علمی، به ویژه با کمک شرکت های دانش بنیان، و همسو شدن اهداف این حوزه ها در جهت رفع مشکلات استان می شود.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان خاطرنشان کرد: رصدی که از اقدامات دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اقتصاد مقاومتی در استان انجام گرفته است، نشان می‌دهد که خوشبختانه کارکرد اقتصاد مقاومتی در استان، پیشرفت عملیاتی دستگاه‌های اجرایی و عملکرد آن‌ها در حوزه‌های مختلف در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

طهماسبی اضافه کرد: این عملکرد مطلوب در حالی صورت گرفته که در نیمه اول سال ۹۶ با چالش بزرگ فقدان منابع مورد نیاز استان برای پیشبرد برنامه‌ها روبرو بودیم. بنابراین می‌توان گفت اقدامات صورت گرفته با وجود تأخیر قابل توجه در برخورداری از منابع، بسیار ارزشمند می‌باشد.

وی اظهار داشت: امیدوار هستیم در سال ۹۷، منابع مورد نیاز ستاد اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال، در قالب طرح‌های مختلف از جمله اشتغال فراگیر، اشتغال روستایی و رونق اقتصادی کارسازی شود.

طهماسبی تصریح کرد: این طرح، موجب همکاری میان حوزه‌های اجرا و حوزه‌های علمی، به ویژه با کمک شرکت‌های دانش بنیان، و همسو شدن اهداف این حوزه‌ها در جهت رفع مشکلات استان می‌شود.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان خاطرنشان کرد: رصدی که از اقدامات دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اقتصاد مقاومتی در استان انجام گرفته است، نشان می‌دهد که خوشبختانه کارکرد اقتصاد مقاومتی در استان، پیشرفت عملیاتی دستگاه‌های اجرایی و عملکرد آن‌ها در حوزه‌های مختلف در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =