۰ نفر
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
جوینده، راحت‌تر یابنده است!

در روزهایی که مشکلات اقتصادی منجر به ایجاد نگرانی هایی در مردم شده است. تبلیغات خلاقانه ای از شیپور توجه کلیه مخاطبان را به خود جلب می کند.

درون ایستگاه ها و واگن های مترو و... تبلیغات استخدام شیپور به چشم می خورد. این آگهی ها انگار بر سطح کاغذ چاپ شده اند و حاوی پیام های ساده و سریع الانتقال هستند.
استخدام کارگر ساده، استخدام منشی و...نمونه هایی از این دست تبلیغ های خلاقانه شیپور به حساب می آیند.
مجموعه شیپور در کمپین های گذشته خود خلاقیت های قابل توجه ای را به ارمغان آورد برای نمونه کمپین های معامله شیرین، می خوام و...
کمپین تبلیغاتی جدید شیپور با محتوای استخدام در زمانی اکران می شود که نگرانی های در جامعه مبنی بر تاثیر گذاری منفی فضای اقتصادی بر کسب و کارها و جود دارد.

و مشاهده این آگهی ها در بسترهای گوناگون تبلیغاتی می تواند امید به وجود اشتغال و بازار کار مناسب را در سطح جامعه برای مخاطبین آشکار سازد.
اما جامعه هدف شیپور در این آگهی ها بسیار قابل تامل است. فعالیت های مهارت محور که اهمیت آن متاسفانه تاکنون آن چنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است.
وجود هر کدام از آن ها در جامعه و در کنار دیگر مشاغل بسیار مهم است.شغل هایی که نبود هر کدام از آنها می تواند لطمه زیادی را به فضای اقتصادی وارد نماید. و باید با تمرکز بیشتری در توسعه آن ها کوشا بود.

در این نوع آگهی ها شیپور، سایز بزرگی از فضای تبلیغی خود را به عنوان کار اختصاص داده و حتی برای معرفی خود محدوده کوچکتری را انتخاب نموده که این خود نشان از اهمیت بسیار زیاد موضوع کار است.
شعار انتخابی کمپین نیز با دقت بالایی انتخاب شده است
جوینده، راحت تر یابنده است!
این تشویق مخاطب برای جستجوی کار می تواند یکی از کلیدهای مهم کاریابی در کشور باشد چراکه بسیاری از افراد بدون جستجوی دقیق یا جستجوی غیر هدفمند به دنبال کار می گردند که نتیجه آن چیزی جز نیافتن شغل و ناامید شدن زود هنگام است.
اما اگر مخاطب به جستجو بپردازد و منابع استخدامی را به درستی تشخیص دهد می تواند کار مورد نظر را به راحتی بیابد.
این خود می تواند برای جستجو کننده کار، دلگرم کننده و امید بخش باشد
ارتباط بی واسطه میان کارپذیر و کارفرما بر بستر شیپور خود می تواند دل مشغولی ها و نگرانی های دو طرف را بکاهد.
علاوه بر این کارفرما نیز با ثبت آگهی خود در شیپور می تواند تبلیغات استخدامی را به نظر تعداد کثیری از کارجویان برساند و با دست بازتری نیروی متخصص و مورد نظر خود را انتخاب نماید.

بیش از هرچیز فعالیت در موضوع استخدام کاری بسیار پسندیده و دقیق در فضای اقتصادی کشور است.
حال باید منتظر پایان کمپین این شرکت بود تا بتوان به صورت بهتر و دقیق تر تاثیر گذاری آن را جویا شد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803264