مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: سامانه پنجره واحد اشتغال برای نخستین بار در کشور با همت بخش خصوصی در اردبیل طراحی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ قاسم رحیمی در جلسه بررسی ره‌اندازی سامانه پنجره واحد اشتغال در اردبیل اظهار داشت: سامانه پنجره واحد اشتغال برای نخستین بار در کشور با همت بخش خصوصی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و با حمایت و پشتیبانی استاندار اردبیل طراحی شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: هدف از ایجاد این سامانه، دریافت آمار دقیق و به‌روز اشتغال بوده که به صورت آنلاین می‌توان شاهد تغییرات دقیق در آمار اشتغال استان بر اساس بخش‌های تفکیک شده بود و بر این اساس در برنامه‌ریزی‌های برای ایجاد و توسعه اشتغال به صورت عملی و کاربردی‌تر عمل کرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد:‌ از امکانات ویژه این سامانه موضوع جست‌وجوی شغل به صورت هوشمند برای بیکاران است که کارجویان خواهند توانست به فرصت‌های شغلی استان در تمامی حوزه‌ها دسترسی داشته و معرفی به‌کار دریافت کنند.

رحیمی تصریح کرد: بر اساس این سامانه تمامی ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی مرتبط با موضوع اشتغال بحث پشتیبانی و تزریق اطلاعات را عهده‌دار خواهند بود و موسسات کاریابی نیز جایگاه ویژه‌ای در این برنامه داشته و امور معرفی به کارها و سایر خدمات واگذاری را با این سامانه انجام خواهند داد.

وی با امیدواری از برنامه‌های موجود در حوزه اشتغال استان گفت: تحقق اشتغال 20 هزار نفری در استان اردبیل بر اساس همت و تلاشی که استاندار و نیز همکاران تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در حوزه اشتغال دارند دور از انتظار نیست و اقدامات بسیار موثری در این زمینه در دست اقدام است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =