به گزارش مهر، معاون هنری اداره کل ارشاد اصفهان گفت: مشکلاتی که در ارتباط با اکران فیلم «به وقت شام» در اصفهان وجود داشت رفع شده است و این فیلم امشب در سینما سپاهان اصفهان به روی پرده میرود.

پرویز طاهری اظهار داشت: مشکلاتی که در ارتباط با اکران فیلم به وقت شام به کارگردانی حاتمی کیا در اصفهان وجود داشت رفع شده است و با مذاکراتی با تهیه کننده، این فیلم امشب در سانس ۲۲ و ۳۰ دقیقه در سینما سپاهان اصفهان به روی پرده میرود.

وی افزود: امروز در چهارمین روز از هشتمین جشنواره فجر در اصفهان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، فیلم «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی در سینما فلسطین اکران میشود و از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه نیز شاهد اکران فیلم سرو زیر آب به کارگردانی و نویسندگی محمد علی باشه آهنگر و حامد باشه آهنگر خواهیم بود.

معاون هنری اداره کل ارشاد اصفهان بیان داشت: همچنین در سینما سپاهان نیز در سانس های ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۰ و ۳۰ به ترتیب شاهد باز اکران فیلم های «کامیون» به کارگردانی حمید نعمت الله و «امپراطور جهنم» از پرویز شیخ طادی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مصادره نخستین فیلم مهران احمدی در مقام کارگردانی است، اضافه کرد: «مصادره» یک کمدی قصه‌گو است و این فیلم از دهه ۵۰ آغاز می‌شود و داستان یک ساواکی با بازی رضا عطاران است که درگیر ماجراهایی می‌شود.

طاهری افزود: فیلم «کامیون» نیز داستان یک راننده کامیون ایرانی است که خانواده ای از اهالی کردستان عراق را برای یافتن پدر خانواده به تهران می‌آورد و آنها در پی یافتن این فرد در تهران سرگردان میشوند و ماجراهای مختلفی رقم می خورد.

وی در ارتباط با فیلم سرو زیر آب نیز گفت: در خلاصه داستان این فیلم آمده است که «راز جهانبخش کرامت فاش می‌شود؟ این راز خواب چیستا، ماهرو، گودرز، بهرام، جهانگیر و سرگرد پوشیاس را آشفته خواهد کرد. جهانبخش برای اثبات بی گناهیش و بازگشت آرامش سفربلندی را آغاز می کند؛ سفری که پایانش زندگی بسیاری از آنها را تغییر می دهد».

معاون هنری اداره کل ارشاد اصفهان با اشاره به اینکه در فیلم به وقت شام تعدادی بازیگر ایرانی و جمعی از بازیگران مطرح سوری و لبنانی نیز در فیلم ایفای نقش می‌کنند، ابراز داشت: دو خلبان ایران مامور می شوند تا تعدادی از مردم شهر تدمر که در محاصره داعش هستند را با یک هواپیمایی ایلوشین نجات دهند.

اکران فیلم های برگزیده جشنواره کودک در بخش «سیمرغ و پروانه ها»

طاهری با اشاره به ویژه برنامه «سیمرغ و پروانه ها» در هشتمین جشنواره فجر اصفهان تاکید کرد: در این بخش که فیلم های برگزیده جشنواره فیلم های کودک و نوجوان اکران می‌شود، امروز فیلم «شکلاتی» به نمایش درآمد.

گفتنی است فیلمهای قهرمانان کوچک، شکلاتی، دنیای کیف ها، دزد و پری ۲ و فیلشاه از جمله فیلم های برگزیده جشنواره فیلم های کودک و نوجوان است که از ساعت ۱۰ صبح در دو سینمای سپاهان و فلسطین در بخش «سیمرغ و پروانه ها» اکران می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =