در روز شنبه 22 بهمن، پربازدیدترین خبر به تصویر وزیر ارتباطات در راهپیمایی امروز اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره سرقت 170 میلیون دلاری از یک صرافی و واکنش پرویز پرستویی به کاندیدا شدن پژمان جمشیدی بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، پربازدیدترین اخبار به تصویری از وزیر ارتباطات و خانواده در راهپیمایی 22 بهمن اختصاص داشت. از توصیه روحانی به شورای نگهبان تا کنایه سردار به کروبی نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. نقل قولی از رییس جمهور با عنوان می‎توانستیم برخی را از قطار انقلاب پیاده نکنیم برای مخاطبان اهمیت زیادی داشت.

در سرویس اقتصاد، سرقت ۱۷۰ میلیون دلاری از یک صرافی کنجکاوی کاربران را برانگیخت. تصمیم برای «خودرو» در وقت اضافه توجه علاقه مندان را جلب کرد. فروش بامبو تا کی ممنوع است؟ دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ، واکنش پرویز پرستویی به کاندیدا شدن پژمان جمشیدی مورد توجه کاربران قرار گرفت. حواشی آخرین روز جشنواره فیلم فجر بازدید زیادی داشت. 10 نکته از جشنواره سی و ششم که هرگز فراموش نمی شود برای کاربران جذاب بود.

در سرویس جامعه، روایت نماینده تهران از مرگ یک فعال محیط زیست بازدید زیادی داشت. برافراشته شدن بزرگترین پرچم ایران باحضور مقامات کشوری و لشکری نظر کاربران زیادی را جلب کرد. نرخ عوارض تردد در محدوده طرح ترافیک جدید مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس بین الملل، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور ایران درگذشت پربازدیدترین خبر بود. روسیه انتقام سرنگونی سوخوی 25 را از آمریکا گرفت نظر کاربران را جلب کرد. تصاویر اولیه از هواپیمای ساقط شده روسی دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، دردسر بزرگ برای مهدی قائدی؟ نظر هواداران استقلال را جلب کرد. آقای کی‌روش این بازیکن را سریعتر بیاور دیگر پربازدید این سرویس بود. چرا کی‌روش فکر می‌کند از مراکش عقبیم؟ مورد توجه کاربران قرار گرفت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، تفاوت مهم باجو و برناردسکی را ببینید پربازدیدترین خبر بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =