ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اهداف نظام و سیاست های کلی نظام را، رهبر فرزانه و شورای عالی امنیت تعیین می کند. برخی از صحبت ها برخلاف سیاست های کلی نظام است.

نادر قاضی پور در تذکر شفاهی در پایان جلسه علنی نوبت عصر امروز(یکشبه)، بیان کرد: افرادی از ضد انقلاب ها بدتر سخن می گویند. اهداف نظام و سیاست های کلی نظام را، رهبر فرزانه و شورای عالی امنیت تعیین می کند. یکی از نمایندگان می گوید بچه های مردم را به زندان می برید و کشته تحویل خانواده هایشان می دهید. این حرف‌ها برخلاف سیاست های کلی نظام است.

نماینده ارومیه در تذکری به وزرای کشور، اطلاعات و امورخارجه در رابطه با احزاب منحله کومله و پژاک، گفت: این ها سالیان زیادی است که نیروهای مسلح ما از جمله عشایر ما را به شهادت رساندند. این ها قاتل و تروریست هستند. جوانان ما را در استان های غربی کشور چه شیعه و چه سنی به شهادت رساندند. باید با افرادی که علیه نظام و نیروهای مسلح صحبت می کنند، برخورد شود.

کامران: نباید از کنار حوادثی مانند سقوط هواپیما به سادگی گذشت

همچنین یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به سقوط هواپیمای تهران - یاسوج گفت: عالی ترین مقام های کشور باید در رابطه با این حوادث پاسخگو باشند. اگر همین طور از کنار موضوعات بگذریم مجددا تکرار خواهند شد.

حسن کامران در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی عصر امروز با تسلیت به خانواده افرادی که در حادثه هواپیما فوت کردند، بیان کرد: پلاسکو چه شد؟ راه آهن کشته داد و چه شد؟ امروز نیز در رابطه با سقوط هواپیما چند روز تسلیت می گوییم و بعد می گذریم. در واقع باید پرسید که کدام دانه درشتی در پی این حوادث دراز شد. عالی ترین مقام های کشور باید در این رابطه پاسخگو باشند. اگر همین طور از کنار موضوعات بگذریم مجددا تکرار خواهد شد.

وی در تذکری دیگر بیان کرد: شورای عالی آب مصوباتی دارد که اگر این مصوبات اجرا می شد، امروز زاینده رود دچار این وضعیت نبود. به‌نظر می رسد این شوراها بیشتر فرمایشی هستند.

کامران در پایان بیان کرد: سفرهای خارجی فراوان است. سه قوه باید تصمیم بگیرند و ارز ماوریتی خود را قطع کنند. به پاس احترام به مردم حداقل یک گام در این موضوع برداریم. این کار خداپسندانه ای است.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
    10 0
    تا وقتی آدمهایی مثل قاضی پور را داریم، چی کم داریم؟