خیران 613 میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اردبیلی کمک کرده اند

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران در قالب «طرح کوثر» 613 میلیون تومان به تأمین جهیزیه 250 نوعروس تحت حمایت کمیته امداد در 10 ماهه نخست سال‌جاری کمک کرده‌اند تا آنها راهی خانه بخت شوند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حسين دشتي با اشاره به اينكه خيران در قالب «طرح كوثر» 613 ميليون تومان در 10 ماهه نخست سال‌جاري به تأمين جهيزيه نوعروسان تحت حمايت كمك كرده‌اند، گفت: «طرح كوثر» به منظور تهيه لوازم ضروري زندگي براي نوعروسان تحت حمايت اجرا مي‌شود كه خيران با مشاركت هر چه بيشتر در اين طرح مي‌توانند ياريگر كميته امداد در دستگيري از مددجويان باشند.

وي با اعلام اينكه با كمك خيران 250 نفر از نوعروسان تحت حمايت راهي خانه بخت شده‌اند، بيان كرد: بسياري از نوعروسان نيازمند با تكميل چند قلم از وسايل ضروري زندگي، مي‌توانند زندگي مشترك خود را آغاز كنند كه اميد است نيكوكاران همچون سنوات گذشته ياري‌رسان آنها باشند.

دشتي با بيان اينكه 412 ميليون تومان از كمك‌هاي خيران در قالب «طرح كوثر» به مراكز نيكوكاري پرداخت شده است، افزود: مراكز نيكوكاري به منظور بهره‌گيري گسترده از ظرفيت‌هاي مردمي و تسريع در روند رسيدگي به امور فقرا و مستمندان راه‌اندازي ‌شده‌اند كه نقش بسزايي را در تهيه و تأمين لوازم اساسي مددجويان ايفا مي‌كنند.

مديركل كمیته امداد استان اردبيل با اشاره به مزيت‌هاي مهم مراكز نيكوكاري در تسهيل خدمت رساني به اقشار آسيب‌پذير، گفت: با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي اين مراكز، خيران مي‌توانند كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي خود را در سريع‌ترين زمان ممكن به دست خانوار بي‌بضاعت برسانند.

وي با بيان اينكه مراكز نيكوكاري بر اساس سيستم نيازسنجي كميته امداد اردبيل و شناسايي فقرا و اقشار آسيب‌پذير در محله و منطقه خود به آنها خدمت رساني مي‌كنند، اعلام كرد: واگذاری امور مردم به خود آنها يكي از مهم‌ترين اهداف راه‌اندازي مراكز نيكوكاري است تا اهالی محل در جریان فرآیند توزیع کمک‌هاي مردمي بين مددجويان قرار گيرند.

دشتي با اشاره به اينكه در اقدامي خداپسندانه 23 مورد جهيزيه براي نوعروسان تحت حمايت كميته امداد اردبيل از طريق مركز نيكوكاري محسنين تهيه شد، بيان كرد: خيران محله امام موسي كاظم(ع) با همكاري مركز نيكوكاري محسنين، 70 ميليون تومان به جهيزيه نوعروسان تحت حمايت كمك كردند تا آنها زندگي مشترك خود را شروع كنند.

مديركل كمیته امداد استان اردبيل با بيان اينكه هر يك از جهيزيه‌هاي اهدايي به نام شهداي مدافع حرم و دفاع مقدس اين استان مزين شده بود، گفت: در حضور خانوار شهداي مدافع حرم و فرزندان آنها جهيزيه‌هاي اهدايي در اختيار نوعروسان قرار گرفت.

وي با اعلام اينكه مركز نيكوكاري محسنين در 10 ماهه نخست سال‌جاري حدود 50 جهيزيه به نوعروسان نيازمند اهدا كرده است، افزود: همياري هر چه بيشتر خيران با مراكز نيكوكاري موجب مي‌شود تا خانوار بي‌بضاعت و افراد نيازمند بيش از پيش از خدمات حمايتي بهره‌مند شده و مسير توانمندسازي آنها هموارتر شود.

دشتي با اشاره به اينكه وجود مراكز نيكوكاري موجب همدلي و همبستگي هر چه بيشتر در بين اقشار مختلف جامعه مي‌شود، بيان كرد: با تعامل و همكاري گسترده‌تر خيران و نيكوكاران مي‌توانيم گام‌هاي بلندتري را براي رفع فقر و محروميت‌زدايي در جامعه برداريم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =