۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۳

ایرنا نوشت: دبیر سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ماجرای ندادن پول به الیور استون برای حضور در جشنواره گفت.

رضا میرکریمی درباره مبلغ دستمزد به الیور استون برای حضور در ایران نیز گفت: از میان تمام میهمانان تنها به چهار نفر بلیت بیزینس دادیم و الیور استون نیز غیر از بلیت حتی یک ریال از ما دریافت نکرد، تنها روز آخر یک گلیم به او دادیم و آنقدر کارگاه و کلاس برایش گذاشتیم که خسته شد.
وی تاکید کرد: ما به هیچ یک از میهمانان خارجی پول ندادیم درحالی که در همسایگی ما یک فستیوالی برگزار می‌شد که برای چنین مهمانان هزاران دلار دستمزد در نظر می‌گرفتند ولی ما یک ریال هم پرداخت نکردیم.

میرکریمی با اشاره به اینکه جشنواره جهانی فجر در حال تبدیل شدن به یک مقصد فرهنگی مهم در آسیا است، افزود: با برنامه ریزی درست، به جای ۱۵۰ مهمان، سال آینده ۳۵۰ مهمان دعوت می کنیم تا مهمانان خارجی با مدیران جشنواره های دیگر در ایران دیدار کنند و بنابراین تلاش می‌کنیم تعداد میهمانان را کم نکنیم.

دبیر سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با بیان اینکه برای شفاف سازی و معرفی درست مهمانان خارجی دفترچه معرفی و رزومه آنها چاپ شد، افزود: با این کار تمامی مهمانان خارجی که از مدیران جشنواره های کشور خود تا هنرمند و منتقد سینما بودند به مردم معرفی شدند تا شفاف نشان دهیم تمامی مهمانان مرتبط با سینما و جشنواره آمده اند.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =