۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۰

ایرنا نوشت:مدیرکل ورزش و جوان ایلام گفت: مجوز احداث 6 زمین چمن مصنوعی با اعتبار 50 میلیارد ریال در شهرستان های مختلف این استان صادر شده است.

بهروز حیدرزاده روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: این طرح ها در شهرستان های مهران، دره شهر، آبدانان و بدره احداث و در صورت تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
وی افزود: با توجه به ضرورت افتتاح و بهره برداری پروژهای عمرانی در تلاشیم زمین چمن مصنوعی شهرستان چرداول با اعتبار هفت میلیارد ریال در دهه فجر سالجاری افتتاح شود.
مدیرکل ورزش و جوان ایلام همچنین به افتتاح سالن چند منظوره ورزشی و ساختمان اداری چنگوله مهران اشاره کرد و یادآور شد: این سالن ورزشی چند منظوره با تخصیص 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین و اعتبارات ملی در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و سالن ورزشی چند منظوره سراب کارزان در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
حیدرزاده با بیان اینکه 34 پروژه ناتمام ورزشی در استان وجود دارد، تاکید کرد: سالن تیراندازی و چند منظوره شهید کشوری، همچنین سالن های نیمه تمام آسمان آباد و عین خوش دهلران و تکمیل سالن دوقلو چرداول از پروژه های مهم ورزشی استان است و در صورت تزریق اعتبار تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسند.
به گفته حیدرزاده سال گذشته تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان استان و وزارت نفت منعقد شد و مبلغ 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای اتمام پنج پروژه مهم در شهرستان های ملکشاهی، سیروان، دره شهر، بدره، سراب کارزان و زمین چمن مصنوعی سیروان تخصیص داده شد.
مدیرکل ورزش و جوان استان ایلام بودجه سال گذشته این اداره کل را 340 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اعتبارات مورد نیاز برای اتمام پروژه های ورزشی استان در سال جاری 530 میلیارد ریال است که در صورت تزریق همه پروژه ها تا پایان سال به بهره برداری می رسند.
استان ایلام دارای 26 هزار و 960 نفر ورزشکار سازمان یافته بوده و زیر نظر بیش از 300 هیات ورزشی فعالیت می کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 773546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =